افزایش مجدد حقوق بازنشستگان از اول مرداد

شیراز (پانا) - مدیرکل تامین اجتماعی فارس از افزایش مجدد حقوق بازنشستگان با اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش مجدد حقوق بازنشستگان از اول مرداد

ابراهیم کشاورز امروز با اعلام این خبر به خبرنگاران با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر واگذاری معادل ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های دولتی گفت: با واگذاری این سهام به سازمان تامین اجتماعی بابت تادیه دیون دولت، این امکان برای این سازمان فراهم می‌شود تا متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام دهد.

او افزود: متناسب‌سازی به این مفهوم است که غیر از افزایش سنواتی که در ابتدای سال داشتیم و در خرداد اعمال کردیم، متناسب با میزان دریافتی فعلی افراد بازنشسته و سنوات خدمتشان افزایش دوباره حقوق را داشته باشیم.
مدیرکل تامین اجتماعی فارس با اشاره به اینکه بازنشستگان این سازمان در استان فارس 200 هزار نفر هستند، گفت: با اجرایی شدن این موضوع، پرداخت حقوق ماهانه مستمری بگیران این سازمان از ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان اضافه خواهد شد.

کشاورز از آغاز واریز حقوق تیرماه و مابه‌التفاوت‌های فروردین و اردیبهشت مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی خبر داد و گفت: مستمری‌بگیران و بازنشستگان حقوق تیرماه خود را همراه با مابه التفاوت حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت‌ماه خود دریافت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار