مدیرعامل راه‌آهن:

قطارهای راه‌آهن در هر بار مسافرگیری ضدعفونی می‌شوند

تهران(پانا)- مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران می‌گوید عملیات ضد عفونی‌کردن تمام قطارهای مسافری در هر بار مسافرگیری انجام می‌شود، بدین ترتیب که کارکنان راه‌آهن یک بار در مبدا و یک بار در مقصد اقدام به ضدعفونی قطارها می‌کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
قطارهای راه‌آهن در هر بار مسافرگیری ضدعفونی می‌شوند

به گزارش ایرنا، «سعید رسولی» افزود: سلامت مسافران و کارکنان در بخش حمل‌و نقل ریلی اولویت یک راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است و همه باید به توصیه‌های ستاد ملی کرونا توجه کنیم.

وی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در حمل‌و نقل ریلی رعایت می‌شود، گفت: در شرایط کرونا سامانه‌های فروش بلیت اصلاح شده است و اگر مسافران همنام و عضو یک خانواده نباشند هر دو نفر در یک کوپه قرار می‌گیرند.

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد: هم‌چنین برخی شرکت‌های ریلی در بعضی مسیرها از جمله مسیرهای دور برد، ماسک رایگان توزیع می‌کنند. البته بعد از اجباری شدن استفاده از ماسک، بیشتر مردم این قانون را رعایت می‌کنند اما فروش ماسک در سالن‌های مسافری و ایستگاه‌های راه آهن ادامه دارد و از همه مردم تقاصا می‌کنیم همه تمهیدات لازم را برای سلامت حال خود و سایر مسافران رعایت کنند.

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: راه‌آهن ایران در ارتباط با پیشگیری از شیووع ویروس کرونا از طریق سفر ریلی، هم مورد تشویق وزارت درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت و هم مورد تشویق اتحادیه بین‌المللی راه آهن‌ها قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار