نائب رئیس شورای شهر تبریز:

اقدامات حمایتی شهرداری و شورای شهر تبریز در مقابله با کرونا تداوم یابد

تبریز(پانا) - نائب رئیس شورای شهر تبریز خواستار تداوم اقدامات حمایتی شهرداری و شورای شهر تبریز در مقابله با ویروس کرونا شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات حمایتی شهرداری و شورای شهر تبریز در مقابله با کرونا تداوم یابد

به گزارش شهریار، سونیا اندیش در جلسه امروز شورای شهر تبریز با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: ضروری است که دستگاه‌های متولی و اجرایی استان، فرهنگ سازی مناسبی برای استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی انجام دهند.

او با بیان اینکه شهروندان برای حفظ سلامت خود و خانواده شان باید کرونا را جدی بگیرند، گفت: از رسانه‌های استان می‌خواهیم درباره فرهنگ استفاده از ماسک فعالیت مضاعفی داشته باشند.

نائب رئیس شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: کادر درمانی ما علاوه بر خستگی، در وضعیت خطرناکی قرار دارند و تعداد زیادی از آن ها به این ویروس مبتلا شده اند.

سونیا اندیش اعلام کرد: اعضای شورای شهر و شهردار تبریز در چند ماه گذشته مساعدت‌های خوبی برای جلوگیری از ویروس کرونا انجام داده‌اند که قابل قدردانی است و امیدواریم که این حمایت تداوم داشته باشد.

او در پایان خبر داد: برخی از اعضای شورای شهر نیز به این بیماری مبتلا شده‌اند که در گذشته آقای صادق زاده درگیر بودند و اکنون نیز تست کرونای آقایان مسعودی ریحان و بابایی اقدم مثبت شده است که برای آن ها آرزوی سلامتی داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار