معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

طراحی، تدوین و توزیع 75 هزار جلد درس نامه ویژه دانش آموزان ابتدایی استان

سنندج(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از طراحی، تدوین و توزیع 75 هزار جلد درسنامه برای دانش آموزان دوره ابتدایی استان با عنوان « هاوین » ویژه فصل تابستان از اول مرداد 99 خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۹۷۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
طراحی، تدوین و توزیع 75 هزار جلد درس نامه ویژه دانش آموزان ابتدایی استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، صدیقه عبدالهی با اعلام این خبر گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک سازمان یادگیرنده همواره تلاش می کند در تحولات و رخدادهای ناگهانی نقش سازنده خود را ایفا کند.

وی افزود: در تابستان سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، به منظور تعمیق بیشتر یادگیری و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و در راستای تحقق عدالت آموزشی و اطمینان از تحقق اهداف برنامه درسی و تعمیق فرایند یاددهی یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی، بسته های آموزشی تحت عنوان درسنامه (هاوین) با مشارکت جمعی از معلمان توانمند و دلسوز دوره ابتدایی طراحی و تدوین شده است.

عبدالهی با بیان اینکه درسنامه هاوین برای شش پایه تحصیلی به صورت جداگانه طراحی و تدوین شده است، گفت: در مجموع 75 هزار جلد درسنامه به تفکیک پایه های اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدایی چاپ و در بین دانش آموزان توزیع می شود.

وی اظهار کرد: درسنامه ها با هدف مرور و بازآموزی مفاهیم اصلی دروس، تکمیل یادگیری دانش آموزان و اطمینان از کسب پیش نیازهای لازم برای ورود به پایه بالاتر طراحی و تدوین شده است تا دانش آموزان با اولویت مناطق روستایی و حاشیه شهر و دانش آموزان با نیازهای ویژه، در ایام تابستان با همراهی اولیای محترم و نظارت و راهنمایی معلمان دلسوز روزی یک ساعت درسنامه را مطالعه و تکالیف آن را انجام دهند و مشکلات آموزشی خود را با معلم در میان بگذارند.

معاون آموزش ابتدایی استان در پایان گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، مدیران مدارس نیز ضمن تسهیل دسترسی دانش آموزان به محتوای درسنامه از طرق مختلف، بر عملکرد دانش آموزان نظارت کرده و زمینه ارتباط مستمر با دانش آموزان به ویژه ارائه بازخورد مؤثر را توسط معلمان فراهم می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار