مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبرداد:

اختصاص امتیاز ویژه فرزندان پرسنل درمانی و پزشکی استان در ثبت نام مدارس هیات امنایی

سنندج(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از اختصاص امتیاز ویژه فرزندان پرسنل درمانی و پزشکی استان جهت ثبت نام مدارس هیات امنایی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص امتیاز ویژه فرزندان پرسنل درمانی و پزشکی استان در ثبت نام مدارس هیات امنایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی گفت: با عنایت به زحمات، فداکاری و تلاش شبانه روزی کار درمانی و پزشکی استان به پشتوانه دانایی و تعهد، این عزیزان به واسطه تامین سلامت و دفاع از جان انسان ها علی الخصوص در 5 ماه گذشته باید مورد تکریم قرار گیرند.

قربانی از اختصاص امتیاز ویژه فرزندان پرسنل درمانی و پزشکی استان در ثبت نام مدارس هیات امنایی خبر داد و گفت: براساس ثبت نام سامانه ای مدارس هیات امنایی مربوط به پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم دوره متوسطه و در هنگام تحویل مدارک توسط اولیای دانش آموزان متقاضی امتیازهای خاصی برای فرزندان پرسنل کادر درمانی و پزشکی استان در نظر گرفته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در ادامه به امتیازات کادر درمانی و پزشکی اولیا دانش آموزان جهت ثبت نام در مدارس هیات امنایی اشاره کرد و گفت: اگر یکی از اولیا جزو پرسنل خدوم درمانی و پزشکی باشد 25 امتیاز و اگر هر دو ولی جزو پرسنل درمانی و پزشکی باشند 50 امتیاز به فرزندان آن ها تعلق خواهد گرفت.

لازم به ذکر است این امتیازات صرفا برای سال تحصیلی 1399-1400 قابلیت اجرایی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار