برگزاری جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش وپرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از برگزاری جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش وپرورش منطقه با بررسی موضوعات مرتبط با پروژه مهر، هدایت تحصیلی و کارورزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش وپرورش اسلامشهر

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در این جلسه مصطفی حسین زاده معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی بیان کرد:رفع مشکلات وموانع تجربه شده در سالهای گذشته،اصلاح روش ها وبهبود کیفیت خدمت رسانی،از جمله اقداماتی بود که در کمیته هدایت تحصیلی منطقه، برنامه ریزی و راهبری شد.

او در ادامه از بررسی اجمالی فعالیت های کارورزی ، بخشنامه ها، دستور العمل های مرتبط و نحوه فعالیت هنرستان ها خبر داد و گفت : تصمیمات مقتضی در این خصوص اخذ شد و جهت اجرا به مدارس مجری،ازطریق کارشناسی فنی و حرفه ای و کاردانش، ارسال و ابلاغ گردید.

حسین زاده تصریح کرد: در این جلسه در زمینه پروژه مهر وبازدید های منطقه ای تبادل نظر به عمل آمد و در زمینه کم وکاستی های موجود بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد و مقررگردید روسای کمیسیون ها هر هفته علاوه بر گزارش بازدید های منطقه ای ،صورتجلسه تصمیمات خود را به دبیر پروژه مهر ارسال نمایند.

سپس محمد عمادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی،با اشاره به فعالیت چشمگیر هسته مشاوره ،از برنامه میز مشاور و استفاده از پتانسیل مشاوران منطقه درآگاهی بخشی عمومی وخدمات مشاوره ای تقدیر نمود و همچنین هماهنگی کارشناسی های اداره در اجرای برنامه ها را ازعوامل دستیابی به موفقیت های حاصله ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار