معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

رقابت بیش از 5 هزار دانش آموز استان در آزمون مدارس استعدادهای درخشان

سنندج(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: امسال 5 هزار و 618 دانش آموز در آزمون های ورودی پایه های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان با هم رقابت خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از 5 هزار دانش آموز استان در آزمون مدارس استعدادهای درخشان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه، با اعلام این خبر گفت: سنجش و پذیرش ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان روز جمعه 27 تیرماه 99 خواهد بود.

نامدار با بیان اینکه 5 هزار و 618 دانش آموز استان در آزمون مدارس استعدادهای درخشان با هم رقابت خواهند کرد گفت: از این تعداد، سه هزار و 600 دانش آموز ورودی پایه هفتم و دو هزار و 18 نفر نیز دانش آموز ورودی پایه دهم هستند.

وی در ادامه جداول تاریخ برگزاری سنجش و پذیرش ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان را به شرح ذیل اعلام کرد.

تاریخ برگزاری سنجش و پذیرش ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان در تیرماه 99، پایه هفتمساعت 9 صبح روز 27 تیرماه و پایه دهم،ساعت 14 عصر روز 27تیر ماه برگزار می شود.

نامدار از فعال شدن امکان دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون مدارس استعدادهای درخشان از روز گذشته خبر داد و گفت: دانش آموزان ورودی پایه دهم که در این آزمون ثبت نام کرده اند می توانند پس از پرداخت وجه ثبت نام از طریق سایت http://azmoon.medu.ir با وارد کردن کد ملی و رمز همگام خود نسبت به دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

وی افزود: دانش آموزان ورودی پایه هفتم نیز می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستانهای استعدادهای درخشان(دوره اول) به نشانی http://hoosh.medu.ir نسبت به دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در ادامه بر فراهم آوردن مقدمات حضور به موقع داوطلبان در محل برگزاری، نظارت بر حسن انجام و تامین امنیت آزمون ها تاکید کرد.

نامدار در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبین آزمون استعدادهای درخشان، گفت: این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار