تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه کارا

زنجان (پانا) - کارشناس مسئول طرح و برنامه‌ریزی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ثبت‌نام در سامانه کارا تا آخر تیر ماه تمدید شده ‌است.

کد مطلب: ۱۰۹۷۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه کارا

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان کارشناس مسئول طرح و برنامه‌ریزی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ثبت‌نام در سامانه کارا تا آخر تیر ماه تمدید شده ‌است.

ملیحه علی‌گو گفت:در رابطه با سامانه کارا، اظهار کرد: افراد دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند برای دریافت تسهیلات در جهت جبران خسارت ناشی از کرونا در سامانه کارا ثبت‌نام کنند.

وی افزود: طبق شرایط جدید افرادی نیز که کد کارگاهی ندارند هم می‌توانند با ثبت کدملی یا کد مجوز خود در سامانه از اینکه تسهیلات به آن‌ها نیز تعلق می‌گیرد یا نه اطلاع یابند.

این مسئول تصریح کرد: موسسات و انتشارات می‌توانند به ازای هر یک از زیر مجموعه‌های خود مبلغ ۱۶ میلیون تومان وام برای جبران خسارت ناشی از کرونا که در این مدت به دستور دولت تعطیل بودند دریافت کنند که این مبلغ برای افرادی که کد کارگاهی ندارند ۶ تا ۸ میلیون با همان نرخ قبلی پرداخت می‌شود.

علی‌گو گفت: مهلت ثبت‌نام در این سامانه نیز تا آخر تیرماه تمدید شده ‌است و در رابطه با این سامانه اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در سامانه کارا ۲۲ نفر با اشتغال‌زایی ۸۴ نفر زیر مجموعه از استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار