رونمایی از لوگوی عفاف و حجاب دراولین نمایشگاه مجازی تخصصی منطقه 17

تهران (پانا) - طاهره پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17،گفت: در کمیته عفاف و حجاب منطقه تصمیم گرفته شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نمایشگاه به صورت مجازی برگزارشود.

کد مطلب: ۱۰۹۷۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از لوگوی عفاف و حجاب دراولین نمایشگاه مجازی تخصصی منطقه 17

به گزارش خبر گزاری پانا، طاهره پورمحمود سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17 گفت: زنان جامعه نیمی از اجتماع را تشکیل می دهند. زنانی که آرامش و امنیت روحی آنها شالوده ی آرامش همیشگی یک خانواده را فراهم خواهد کرد. در جامعه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بسیاری نشأت گرفته ازعدم غیرت ورزی مردان جامعه مشاهده می شود. پسران خانواده باید در فضایی تربیت شوند که حفظ حریم امنیت اجتماعی و روحی خانواده در اوج کمال، برایشان ترسیم شده باشد. این پسران در آینده می توانند حامی حریم خانوادگی خویش باشند.

وی افزود: در این راستا برای کمال روحی و فکری دانش آموزان دختر و پسر مدارس منطقه، بر خود لازم دانستیم جهت رفع پاره‌ای شبهات در باب حیا ، عفاف و حجاب نمایشگاهی مجازی با عنوان " پرنیان پاکدامنی" همزمان با روز عفاف و حجاب در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های مجازی معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷ برپا کنیم.

پور محمود در ادامه افزود: کمیته حجاب و عفاف منطقه به منظور تعمیم و نشر این فرهنگ ارزنده و تعظیم شعائر الهی، بر مبنای یکی از رسالت های عظیم فرا روی خود و با هدف احیاء سنت الهی امربه معروف و نهی ازمنکر ، در افتتاحیه نمایشگاه مجازی برای اولین بار از لوگوی اختصاصی کمیته عفاف و حجاب منطقه رونمایی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار