در گفت‌وگو با پانا

احسان خرسندی: توهین عضو هیات مدیره استقلال را به حساب بی جام بودن می‌گذاریم؛ چند سال است استقلال رقیب پرسپولیس نیست

پرسپولیس دو هفته دیگر جشن قهرمانی می‌گیرد

تهران (پانا) - مهاجم سابق پرسپولیس اظهار نظر حجت نظری علیه پرسپولیس را به علت ناکامی‌های استقلال در سال‌های اخیر دانست و از این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درخواست کرد به جای توهین به فکر بهبود وضع تیم‌شان باشد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
احسان خرسندی: توهین عضو هیات مدیره استقلال را به حساب بی جام بودن می‌گذاریم؛ چند سال است استقلال رقیب پرسپولیس نیست

احسان خرسندی در گفت‌وگو با پانا درباره کسب سه امتیاز پرسپولیس در دیدار با ماشین‌سازی تبریز گفت: « بازی کاملاً دست پرسپولیس بود و 80 تا 85 دقیقه تیم صاحب توپ و میدان بود و نهایتا در یک اشتباه خط پنالتی و گل رسید. همانطور که آقای مهاجری گفته بودند ماشین‌سازی برای گرفتن یک امتیاز به زمین آمده بود و زمانی که پرسپولیس توپ را در اختیار داشت کامل دفاع می‌کردند. وقتی هم که صاحب توپ می‌شدند هیچ برنامه‌ای برای حمله کردن نداشتند و به همین دلیل اغلب پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود، ضمن اینکه خوشحالیم که در یک بازی بیرون از خانه، سه امتیاز دیگر به حسابمان واریز شد. »

مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه درباره شانس قهرمانی این تیم گفت: « قبل از تعطیلی لیگ و شیوع کرونا، با اختلاف امتیازی که ما با تیم‌های مدعی و رقبایمان داشتیم، قهرمانی تقریباً قطعی بود. در ادامه و بعد از وقفه‌ای که در روند بازی‌ها پیش آمد باز هم روند رو به رشدمان طوری بود که قهرمانی لیگ برازنده و شایسته پرسپولیس است. فکر می‌کنم نسبت به بازی‌هایی که داریم ما نهایت دو هفته دیگر جشن قهرمانی بگیریم. »

خرسندی در واکنش به اظهارنظرها علیه پرسپولیس مبنی بر حمایت وزیر ورزش از این تیم و همچنین توهین عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به قهرمانی‌های پرسپولیس گفت: « برای کسی که کار اجرایی در کلان شهر تهران دارد و عضو هیات مدیره استقلال شده، خیلی زشت است که مثل نوجوانان چهارده ساله کری سخیف سکویی بخواند. در شان فوتبال ما نیست و مطئنا هواداران استقلال هم از این ماجرا ناراحت هستند و به این نتیجه رسیده‌اند که چه حرف زشتی از دهان ایشان بیرون آمده است. هرچند ما پرسپولیسی‌ها اهمیتی به این قبیل حرف‌ها نمی‌دهیم و این را به حساب بی‌خردی، بی‌تدبیری و بی‌جامی استقلال می‌گذاریم. »

وی ادامه داد: « اینطور که پیداست ایشان یک استقلالی متعصب هستند و استقلال هم در این چند سال با این همه خرجی که کرده و نفراتی که گرفته نتیجه نگرفته است و امسال حتی در میان مدعیان هم نیست. ما دوست نداریم به فکر این مسائل باشیم، دوست نداریم به این فکر کنیم که بقیه در مورد ما چه فکری می‌کنند، خوشبختانه تیم بسیار با صلابت و پرقدرت و شایسته است و لذت می‌بریم از بازی که پرسپولیس انجام می‌دهد. البته سال‌هاست از بازی خوب پرسپولیس لذت می‌بریم و این موضوع برای یک هفته و چند ماه اخیر نیست. این حرف‌ها را فقط می‌شود اینطور برداشت کرد که آنها دنبال طرفدار بودن هستند و هیچ منطقی پشت این جمله‌ها نیست، قطعا ایشان از حرفی که بر زبان آورده پیشیمان هست و امیدوارم که عذرخواهی کند. »

مهاجم سابق پرسپولیس تأکید کرد: «حرف‌هایی که می‌زنند مصرف داخلی دارد مصرف طرفداری دارد، مطمئناً بدون فکر صحبت کردند و همانطور که گفتم ما آن را به حساب بی‌خردی و نگرفتن جام در این چند سال می‌گذاریم. به‌ نظرم به جای این حرف‌ها بهتر است به ساماندهی تیم‌شان بپردازند، تیم را نظم دهند و مدیریت و کادر را ارتقا دهند، مربی‌شان را مدیریت کنند. امیدوارم این اتفاق برای استقلال هم بیافتد. به هر حال رقیب با احترام ما هستند هرچند، چند سالی است جزو رقبای ما محسوب نمی‌شوند. »

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران درباره احتمال حضور کریم باقری در تیم ملی به عنوان دستیار دراگان اسکووچیچ گفت: « افتخار آن را داشتم که پنج سال در کنار کریم باقری بازی کنم و کاملاً به توانایی ایشان اشراف دارم. آقا کریم زمان بازی کردن فوق‌العاده بودن و داخل زمین را به‌خوبی مدیریت می‌کرد و وقتی هم بازی را کنار گذاشتند به بهترین شکل ممکن از روی نیمکت تیم را مدیریت می‌کند. خلاصه بگویم، نبود کریم باقری شاید در کوتاه مدت لمس نشود ولی در دراز مدت به پرسپولیس ضربه خواهد زد. »

وی ادامه داد: « پرسپولیس راه خوبی را پیدا کرده است و دارد آن را ادامه می‌دهد. البته می‌توانیم بگوییم این را از برانکو به ارث برده‌ایم و هر مربی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند می‌تواند این راه را ادامه دهد و بودن آقا کریم خیلی به ادامه این راه کمک می‌کند. بنابراین امیدوارم ایشان به هر نحوی شده در کادر فنی پرسپولیس باشد و اگر هم قرار است برود مقطعی باشد و خیلی زود به پرسپولیس بازگردد.»

مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه درباره دیدار با فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: « اگر اشتباه نکنم حدود 200 روز پیش آخرین باختی که پرسپولیس داشت رقم خورد. فولاد برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا احتیاج به امتیاز دارد و به همین علت بازی زیبایی را خواهیم دید که همراه با گل است و پرسپولیس به 3 امتیاز می‌رسد. اگر تیمی در مقابل پرسپولیس برای برد بازی کند، پرسپولیس بازی خوبی را ارائه می‌دهد و قطعاً برنده بازی می‌شود. »

وی ادامه داد: « نکته‌‌ای که وجود دارد این است که جواد نکونام 8 سال بازیکن کارلوس کی‌روش بوده و به خوبی دفاع کردن و بازی با شیوه دفاعی را بلد است. در دیدار با پرسپولیس هم همان کار را انجام خواهد داد تا حداقل یک امتیاز بگیرد. البته همه این موارد مشروط به این است که کرونا مثبت‌های فولاد خوب شوند و این تیم شرایط بازی را داشته باشد. »

خرسندی در پایان گفت: «خیلی خوشحالم که سال‌هاست پرسپولیس مدعی لیگ هست و در این سال‌ها قهرمانی را دیده و همچنان از روند رو به رشد تیم‌مان لذت می‌بریم. امیدوارم که قهرمانی در ایران ادامه‌دار باشد و به قهرمانی آسیا وصل شود. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار