معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

اوقات فراغت، یکی از مهمترین و بهترین فرصت ها برای انجام فعالیت های تربیتی است

سمنان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، با اشاره به افتتاح 392 پایگاه تابستانی دانش آموزان در استان سمنان در بستر فضای مجازی (شبکه شاد)، اوقات فراغت را یکی از مهمترین و بهترین فرصت ها برای انجام فعالیت های تربیتی دانست.

کد مطلب: ۱۰۹۷۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت، یکی از مهمترین و بهترین فرصت ها برای انجام فعالیت های تربیتی است

علی اکبر عرب خراسانی، در آیین افتتاحیه اوقات فراغت استانی، افزود: اوقات فراغت یکی از بهترین فرصت های تربیتی برای دانش آموزان، آن هم در شرایطی است که دانش آموزان خانه نشین شده و توفیق حضور در فعالیت های اجتماعی از آنها سلب شده است.

وی در ادامه افزود: باید تلاش کنیم تا اثر وضعی مشکلات روحی و روانی و نیز آسیب های اجتماعی در دانش آموزان را مدیریت کنیم. همچنین از مدیران محترم پایگاهای تابستانی می خواهم که کار را جدی گرفته و ورود جهادی داشته باشند؛ چرا که کار جهادی در فضای مجازی آسان نبوده و از ظرافت و سختی خاصی برخوردار است؛ بنابراین انتظار داریم مدیران نقش خود را دانسته و واقف باشند که چقدر می توانند در تزریق شادی و نشاط در دانش آموزان و همچنین در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر باشند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، با اعلام اینکه امسال نسبت به سال قبل، کار با 10 درصد افزایش در پایگاه های تابستانی شروع شده است، گفت: برگزاری کلاس ها به صورت حضوری الزام آور نیست و اگر هم قرار باشد کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود، باید با مجوز ستاد کرونا استان و رعایت کامل کلیه پروتکل های بهداشتی صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار