مدیر مخابرات منطقه سمنان:

13 میلیارد ریال برای بهبود پوشش آنتن‌دهی همراه اول در روستاهای استان هزینه شد

سمنان (پانا) - مدیر مخابرات منطقه سمنان از هزینه اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال در راستای توسعه و بهبود پوشش شبکه همراه اول در 11 روستای استان سمنان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
13 میلیارد ریال برای بهبود پوشش آنتن‌دهی همراه اول در روستاهای استان هزینه شد

مجید دارائی، ضمن عنوان این خبر اضافه کرد: به همت تلاشگران عرصه ارتباطات در مخابرات منطقه سمنان و با هدف بهبود پوشش آنتن‌دهی همراه اول، تکنولوژی‌های نسل (3G) و نسل (4G) همراه اول در 11 سایت BTS روستاهای استان نصب و راه‌اندازی گردید.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان از نظر پوشش آنتن‌دهی همراه اول در مسیرهای جاده‌ای و ریلی از وضعیت مطلوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در راستای بهبود وضعیت پوشش آنتن‌دهی در روستاهای استان و با بررسی‌های بعمل آمده از سوی کارشناسان مخابرات منطقه سمنان، نصب و راه‌اندازی تکنولوژی نسل سه و چهار همراه اول در روستاهای لاسجرد سرخه، بدشت و چهار طاق پرو شاهرود، روستاهای قوشه، قدرت‌آباد، بق، مهماندوست، آهوانو و شهرک صنعتی دامغان، شهرک صنعتی فجر گرمسار و روستای جلیل‌آباد آرادان با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 200 میلیون ریال نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر مخابرات منطقه سمنان افزود: با توجه به نصب و راه‌اندازی تکنولوژی‌های نسل (3G) و نسل (4G) همراه اول در سایت‌های مذکور، نقاط تحت پوشش از ظرفیت مکالمه و سرعت اینترنت قابل قبولی برخوردار می‌باشد.

دارائی، ضمن تأکید بر امر توسعه و تأمین حداکثری خدمات مورد نیاز مشتریان شرکت مخابرات ایران در سایر نقاط شهری و روستایی استان، افزود: هدف از بهره‌بردای سایت‌های جدید BTS تلفن همراه در استان با استفاده از تجهیزات به‌روز و نسل جدید تلفن همراه، توسعه و بهبود پوشش تلفن همراه و رفاه حال مشترکین می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار