بهارلو: امیدوارم روزی اولیا خودشان سرویس مدارس را مدیریت کنند

تهران (پانا) - محسن بهارلو، معاون پشتیبانی و توسعه اداره کل شهر تهران در نشست کارگروه سرویس مدارس شهر تهران از اهمیت همراهی اولیا جهت دریافت خدمات به فرزندان شان سخن گفت و بر پرداخت الکترونیکی اولیا تاکید کرد. 

کد مطلب: ۱۰۹۶۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بهارلو: امیدوارم روزی اولیا خودشان سرویس مدارس را مدیریت کنند

محسن بهارلو، معاون پشتیبانی و توسعه اداره کل شهر تهران با قدردانی از کارگروه سرویس مدارس شهر تهران گفت: موضوع سرویس مدارس کار طاقت فرسایی است که عوامل زیادی در آن دخیل هستند، پس قاعدتا کار حساسیت های بیشتری دارد. آموزش و پرورش شهر تهران تلاش دارد موضوع شفاف باشد و طبعا پایه گذاری یک موضوع کار ساده ای نیست. با توجه به گستردگی مباحث آموزش و پرورش از جمله در موضوع سرویس، درگیر شدن با فرایندها سیستم را مستهلک می کند. پس راهکار این است که فرآیندهای یک موضوع را استاندارد کنیم و تا جایی که می شود دخل و تصرف افراد را کم کنیم تا اعمال سلیقه کاهش پیدا کند.
وی افزود: در مسایلی که دریافت کننده اصلی خدمات، اولیا هستند باید از آنها کمک بگیریم و تا آنها همراهی نکنند، کاری به خوبی انجام نمی شود. اولیا باید پرداخت ها را بصورت الکترونیکی انجام دهند و در این زمینه زحمات زیادی کشیده شده، اما کمک و همراهی اولیا را نیاز داریم. کارهای خوبی انجام شده و نباید آن را نادیده بگیریم و باید نقایص را برطرف کنیم تا کار به ثمر بنشیند.
بهارلو گفت: امیدوارم روزی امکان این باشد که اولیا خودشان سرویس را مدیریت کنند. البته به دلیل فرهنگ همکاری و مشارکت در کشورمان ممکن است واگذاری ها به قدری حاشیه داشته باشد که ناگزیر باشیم مجدد خودمان پیگیر باشیم، وگرنه اصل این است که انجمن اولیا و خود اولیا با پیمانکار قرارداد ببندند، اما باید ابتدا این مهم تبدیل به مطالبه عمومی شود. باید گام به گام جلو برویم. بدون مسئولیت پذیری و مساعدت انجمن اولیا و مربیان این مهم چه در حوزه سرویس مدارس، چه لباس فرم و چه پایگاه تغذیه و غیره به سرانجام خوبی نمی رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار