برگزاری جلسه مدیران هنرستان های ناحیه2اردبیل

اردبیل (پانا)- جلسه مدیران هنرستان های ناحیه ۲ اردبیل درسالن اجتماعات هنرستان کمال الملک برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۹۶۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه مدیران هنرستان های ناحیه2اردبیل

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲اردبیل, در حاشیه این جلسه مدیرکل آموزش وپرورش استان اظهار کرد: رعایت الگوی توسعه متوازن رشته های تحصیلی بدون اجبار و الزام والدین و دانش آموزان, نیازمند تعریف الگو و قالب های صحیحی است که با فرهنگ سازی و مشارکت همگانی مهیا می شود.

احمد ناصری افزود : مدیریت عالمانه و تخصصی هنرستان ها، عامل مهمی در توسعه یافتگی کشورها و جوامع خواهد بود وعلاوه براین، مدیریت کارساز و کارآمد در آموزش و پرورش در بالابردن درجه رضایت معلمان از کار، کاهش افت ‌تحصیلی، نوآوری و خلاقیت، بهره‌گیری بهینه از منابع انسانی و مالی و بالاخره به شکوفایی شخصیت هنرجویان نقش بسزایی داشته باشد.

در ادامه مقصود اسماعیل زاده ،مدیر آموزش و پرورش ناحیه2 اردبیل نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مدیریت در شاداب سازی هنرستان ها و جذب هنرجویان اظهار داشت : آموزش های عملی از جمله آموزش هایی است که درتأمین نیروی انسانی مورد نیاز بخش‌های گوناگون صنعتی، خدماتی و... در جامعه نقشی موثر دارند و یکی از پُربازده‌ترین سرمایه‌گذاری‌های توسعه کشور درزمینه های مختلف اقتصادی وشغلی تلقی می‌شوند.

در این جلسه راهکارها و چالش های پیش روی هنرستان ها جهت رسیدن به تکلیف ناحیه در توسعه سنواتی متوازن در جذب دانش آموزان پایه دهم مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار