مناسب سازی فضاهای فیزیکی مدارس استثنائی با مشارکت شهرداری مشهد انجام می شود

مشهد(پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی خراسان رضوی از مناسب سازی فضاهای فیزیکی، به ویژه سرویس های بهداشتی در مدارس استثنائی شهر مشهد با همکاری اداره هماهنگی مناسبت ها و آموزش شهروندی شهرداری مشهد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مناسب سازی فضاهای فیزیکی مدارس استثنائی با مشارکت شهرداری مشهد انجام می شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، مهدی قاسمی پور رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان با تاکید بر لزوم مناسب سازی فضای فیزیکی مدارس دارای دانش آموزان با نیازهای ویژه اظهار کرد: در ارتباط با این گروه از دانش آموزان، تغییر در نگرش و باور همکاران ما و همچنین سایر اعضای جامعه امری ضروری است.

قاسمی پور با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مابین اداره آموزش و پرورش استثنائی استان و شهرداری مشهد عنوان کرد: با توجه به وجود برخی مشکلات برای دانش آموزان با نیازهای ویژه طی تفاهم نامه منعقد شده با اداره هماهنگی مناسبت ها و آموزش شهروندی شهرداری مشهد مقرر شد مدارس دارای دانش آموزان با نیازهای ویژه و همچنین تعدادی از مدارس پذیرا، در آموزش و پرورش که میزبان برخی از دانش آموزان با نیازهای ویژه و دارای هوش بهر عادی هستند، مناسب سازی شود. به عنوان مثال ایجاد رمپ، رفع موانع حرکتی و آسفالت محوطه حداقل پنج آموزشگاه از جمله اقدامات اجرایی بر اساس این تفاهم نامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار