شرکت 1533 نفر در آزمون استخدامی آموزش دهنده نهضت سوادی استان کرمان

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری آزمون استخدامی آموزش دهنده نهضت سوادی با حضور یک هزار و 533 آموزشیار نهضت سوادآموزی در شش حوزه امتحانی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 1533 نفر در آزمون استخدامی آموزش دهنده نهضت سوادی استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در حاشیه بازدید از حوزه امتحان استخدامی آموزشی دهندگان نهضت سوادآموزی شهر کرمان گفت: آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی سال1399 روز جمعه بیستم تیرماه جاری به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: با برگزاری این آزمون، میزان آمادگی علمی تعداد یک هزار و 533 آموزش دهنده نهضت سواد آموزی برای استخدام در آموزش و پرورش سنجیده می شود.

اسکندری نسب اضافه کرد: این آزمون متشکل از 60 درصد سئوالات تخصصی و 40 درصد سئوالات عمومی است و هر فردی که بتوانند 50 درصد نمرات را به درستی پاسخ دهد به استخدام آموزش و پرورش درخواهد آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: برای سهولت در رفت و آمد آموزش دهندگان، فاصله اجتماعی و رعایت مقررات بهداشتی، این آزمون در شش حوزه در شهرستان های کرمان، سیرجان، جیرفت، عنبر آباد، کهنوج و بم برگزار شد.

بر پایه این گزارش، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه، معاون سواد آموزی، رئیس اداره حراست و رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از حوزه امتحان استخدامی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی شهر کرمان بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار