فرماندار نیشابور:

جشن نیشابور هزار و 400 برگزار می شود

نیشابور(پانا)- جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی جشن نیشابور 1400 و یکصدمین سالگرد تاسیس آموزش و پرورش در نیشابور با حضور اعضای شورای فرهنگی شهرستان در محل دبیرستان نمونه محبی برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیشابور هزار و 400  برگزار می شود

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تبیین برنامه نیشابور 1400 گفت: ما پتانسیل تاسیس بزرگترین دارالفنون در نیشابور را دارا هستیم و باید از این پتانسیل استفاده کنیم.

هاجر چنارانی افزود: اردوگاه شهید رجایی نیشابور که به مردم خدمات نمی دهد نباشد بهتر است. ما اردوگاه شهید رجایی نیشابور با هزار و 500 هکتار مساحت را داریم اما فضایی برای جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان نداریم چون اتحاد نداریم. ما باید رضایت مردم را جذب کنیم و بنده به شخصه تلاش می کنم در تمام جلسات حضور پیدا کنم و پیگیر امور مردم باشم.

وی ادامه داد: من توان حضور در بعضی از مناطق جنوب شهر را ندارم چون آسفالت منطقه و زیرساخت های اولیه هنوز برای این قشر محروم تهیه نشده است. برای فرهنگ سازی کشور باید برنامه ریزی شود و تلاش کنیم با مردم مهربان باشیم چرا که این انقلاب، انقلاب رضایت مندی مردم است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امروز گام دوم انقلاب در دستان شما مسئولان است و رضایت مندی مردم فقط در کار، خلاصه می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور نیز با اشاره به وحدت، همدلی و همگرایی، گفت: یقینا بدون وحدت و انسجام راه به جایی نخواهیم برد و برنامه ها و پروژه های پیشنهادی باید در زمان و موعد خود برگزار شود.

علیرضا قامتی افزود: مشکل دانشگاه فرهنگیان و بیمارستان سوم نیشابور باید به زودی حل شود، طرح هادی باید به طور اساسی اجرا شود و امیدواریم در سایه تعامل بین سایر نهاد های شهرستان، اتفاقاتی بیفتد که نیشابور بزرگ به جایگاه واقعی خود ارتقاء پیدا کند.

وی ادامه داد: امروز باید با یک تقسیم کار مشخص و برنامه معین به سمت و سوی کمک همه جانبه به مردم گام برداریم. پیشنهاد بنده این است که همگی تلاش کنیم، از تمام ظرفیت هااستفاده کرده و در فصول فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و امنیتی با 12 فعالیت و 48 برنامه برای نیشابور 1400 گام برداریم.

این مقام مسئول اضافه کرد: باید در این نشست ها به یک زبان مشترک و فهم مشترک برسیم تا یک افق درست را نتیجه گیری کنیم.

تدوین این ساختار با محوریت آموزش و پرورش باید مشخص و در جلسات آتی انتظارات مورد نظر مشخص شود تا تفکیک کارها و چیدمان برنامه ها به جمع بندی برسد و با یک نگرش مثبت به موضوع به یک جهش همه جانبه توسعه دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار