معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

قدردانی از برگزیدگان جشنواره شورای برتر دانش‌آموزی و اوقات فراغت سال 98

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری اختتامیه جشنواره شورای برتر دانش‌آموزی و اوقات فراغت با هدف ترغیب دانش آموزان و همکاران جهت ارتقای فعالیتهای شورای دانش آموزی و اوقات فراغت خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از برگزیدگان جشنواره شورای برتر دانش‌آموزی و اوقات فراغت سال 98

سیدمجتبی هاشمی گفت: برنامه قدردانی از شوراهای برتر استان و پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت تابستان 98 با حضور یک نماینده از هر شهرستان (در زمان بندی تفکیکی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد.

معاون پرورشی و فرهنگی با بیان خبر فوق گفت: جشنواره شورای برتر دانش‌آموزی همه ساله در خرداد ماه با هدف شناسایی و قدردانی از شوراهای دانش‌آموزی برتر برگزار می‌شود که طی دستورالعملی، مناطق موظف به ارزیابی فعالیت‌های یک ساله شورای دانش‌آموزی و معرفی شوراهای مدارسی که از نظر عملکرد و ثبت فعالیت دارای خلاقیت و مشارکت بیشتری بوده‌اند به استان هستند تا ضمن بررسی عملکرد مناطق، شوراهای برتر انتخاب و معرفی شوند.

او افزود: پس از بررسی به عمل آمده 170نفر از از اعضای شورای مدارس برتر کلیه مقاطع تحصیلی انتخاب و معرفی شدند که ضمن اعطای تقدیرنامه و هدیه از تلاش‌های دانش‌آموزان و مدیر و مربی پیگیر امور شوراهای مدارس برتر استان تجلیل به عمل آمد.

هاشمی همچنین ضمن اشاره به اهمیت طرح غنی سازی اوقات فراغت به خصوص در فصل تابستان بر اهمیت فرصت اوقات فراغت به عنوان بهترین زمان آموزش غیر رسمی جهت یادگیری مهارت‌های رفتاری و زندگی، حقوق شهروندی، توانمندسازی در برابر آسیب‌های اجتماعی و... تأکید و تلاش همگانی توسط نهادها و ادارات مختلف استانی و شهرستانی و همکاران فرهنگی را اقدامی جهادی و خداپسندانه دانست که نتیجه و برکات این اقدامات در زندگی ما جاری خواهد بود.

این مقام مسئول در ادامه از فرایند انتخاب 2 پایگاه از هر منطقه به عنوان پایگاه برتر خبر داد که در مجموع 42 پایگاه و 84 نفر مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی پایگاه‌های برتر به رسم یادبود مورد تجلیل قرار گرفتند و لوح سپاس و هدیه به ایشان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار