گام اول توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش

بیرجند(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد گام اول جهش تولید در هنرستان های استان قرار گرفتن توسعه آموزش های فنی، حرفه ای و کاردانش در دستورشوراها و سازمان های وابسته است.

کد مطلب: ۱۰۹۶۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
گام اول توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش

رضا یکه خانی در نشست کمیته تخصصی آموزشی و پرورشی این اداره که با موضوع تبیین برنامه توسعه سنواتی آموزش های فنی، حرفه ای و کاردانش برگزار شد، اظهار کرد: مداخله موثر و مفید دستگاه های اجرایی می تواند در توسعه کمی و کیفی هنرستان های استان در دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری تأثیرگذار بوده و زمینه ساز رونق تولید علم و محتوای علمی این بخش شود.
او؛ با اشاره به تحصیل 41 درصد دانش آموزان، در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش استان، تصریح کرد: به منظور تحقق اهداف سند تحول در این بخش، به دنبال بستر سازی و فرهنگ سازی از طریق اطلاع رسانی به والدین و دانش آموزان در راستای ارتقای سهم 50 درصدی شاخه فنی، حرفه ای و کاردانش در توزیع دانش آموزان دوره دوم متوسطه هستیم.
یکه خانی ادامه داد: در این نشست مقرر شد، برنامه ها و مصوبات کمیته تخصصی آموزش و پرورشی، در شورای آموزش و پرورش استان مطرح و موارد لازم جهت اجرا تصویب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار