مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

تهیه برنامه اجرایی سند تحول بنیادین در شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ‌پس از ابلاغ برنامه اجرایی سند تحول بنیادین به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران, مرحله تهیه برش مدرسه‌ای این برنامه در مناطق آموزش و پرورش استان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تهیه برنامه اجرایی سند تحول بنیادین در شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو گفت: پس از دریافت بخشنامه برنامه اجرایی سند از وزارت آموزش و پرورش و تعیین سهم استانها از برنامه در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری، تهیه برش منطقه‌ای آن در اداره کل شهرستان‌های استان تهران آغاز شد.

او گفت : تهیه این برش‌ها با تقسیم کار برنامه در همه معاونت‌ها و اداره‌های مرتبط با سند انجام شد، برای تهیه این برنامه در استان همه معاون‌ها و روسای ادارات به همراه 19 رابط و 67 کارشناس دست اندرکار بودند که مجموعا با صرف بیش از 5 هزار نفر ساعت کار و برگزاری حدود 130 جلسه کاری برش منطقه‌ای این برنامه تهیه و طی بخشنامه‌ای به کلیه ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ابلاغ شد.

صیدلو در ادامه از برگزاری جلسه توجیهی تدوین برنامه اجرایی سند تحول بنیادین با برش مدرسه‌ای خبر داد و گفت : به منظور مشارکت و افزایش دقت در تهیه برنامه در مناطق یک جلسه آموزشی به صورت مجازی با حضور مسئولین و کارشناسان ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای استان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن ارائه برنامه جلسات تخصصی معاونت‌های مختلف که در آینده به صورت مجازی برگزار خواهد شد بیان کرد: جلسه اخیر با هدف اطلاع از روند تهیه برنامه و همکاری شورای تهیه برنامه در استان با شوراهای هماهنگی شهرستان و پاسخگویی به سوالات کارشناسان در مناطق برگزار شد. در این جلسه که با حضور اعضای شورای هماهنگی تهیه برنامه در 21 منطقه آموزش و پرورش از سراسر استان تهران برگزار شد, کارشناسان استان ضمن مرور کلیات برنامه ها و شاخص های کمی برنامه به کلیه سوالات کارشناسان پاسخ دادند .

صیدلو ضمن ابراز امیدواری از تدوین برنامه اجرایی سند تحول بنیادین در مهلت مقرر و اجرای موثر آن در مدارس کشور گفت : همکاران ما در سراسر استان تمام توان و تلاش خود جهت محقق شدن اهداف سند تحول بنیادین را بکار بسته‌اند و امید آن است با اجرای برنامه در بش از 3 هزار و پانصد مدرسه شهرستان‌های استان تهران شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه مدارس در راستای اهداف سند تحول بنیادین باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار