دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

۳۲۳ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت در حال حاضر ۳۲۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

کد مطلب: ۱۰۹۶۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
۳۲۳ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، سعید کشمیری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷۱ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۹ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت دو مورد دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متأسفانه آمار موارد فوت‌شده بر اثر کرونا در استان بوشهر به عدد ۱۳۶ رسید.
کشمیری با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۳ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۳۲ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به افزایش شمار شهرهای قرمز استان از چهار به هشت شهر، بر اساس تقسیم‌ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محدودیت‌های تعیین‌شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ در این استان برای یک هفته آینده نیز تمدید شد.
کشمیری اضافه کرد: از ۱۴ تیرماه جاری شهرستان‌های بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه در وضعیت قرمز قرار گرفتند که بر اساس هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با کرونا و اختیارات استانداران محدودیت‌هایی برای مدت یک هفته اعمال شد.
وی بیان کرد: با توجه به تقسیم‌ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل افزایش شیوع بیماری در زمان حاضر به غیر از شهرستان‌های دشتی و جم که در محدوده زرد قرار دارند مابقی هشت شهرستان دیگر استان بوشهر قرمز هستند.
کشمیری اضافه کرد: بر این اساس با توجه به استعلام وزارت کشور در خصوص ادامه محدودیت‌ها و گزارش استاندار بوشهر همه محدودیت‌های تعیین‌شده هفته گذشته برای مدت یک هفته دیگر با تأکید بر نظارت شدید تمدید شد.
دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا استان بوشهر افزود: بر این اساس استفاده از ماسک در محیط‌های سربسته، دستگاه‌های اداری و اماکن عمومی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ارائه نکردن خدمات به افرادی که ماسک استفاده نمی‌کنند، غیبت زدن برای کارکنانی که از ماسک در محیط کار استفاده نمی‌کنند، جلوگیری از هرگونه تجمع تا اطلاع ثانوی، تعطیلی خطوط اتوبوس‌رانی در شهرهای قرمز، برخورد با بازارها، پاساژها و فروشگاه‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار