استاندار مازندران: برنامه جامع کاهش تصادفات با جدیت اجرا شود

ساری (پانا) - استاندار مازندران تأکید کرد که کاهش تلفات جاده‌ای در استان یک تکلیف جدی و لازم الاجرا برای دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران است و برنامه جامع کاهش تصادفات که در سال ۹۸ تصویب و به شهرستانها ابلاغ شده باید با جدیت اجرایی شود. ‎

کد مطلب: ۱۰۹۶۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مازندران: برنامه جامع کاهش تصادفات با جدیت اجرا شود

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در جلسه راهبری کاهش تصادفات استان با اشاره به این که مازندران در برخی فصول به دلیل حضور مسافران و گردشگران با افزایش چشمگیر ترددها روبروست، افزود: در سایه اتخاذ تدابیر مناسب و لازم می توان از بروز حوادث جاده ای و تلفات ناشی از آن پیشگیری کرد.

حسین زادگان با اشاره به این که کمترین آمار تلفات انسانی در جاده ها نیز قابل قبول نیست، تاکید کرد: موضوع کاهش تلفات انسانی در جاده ها باید به یک عزم مستمر و فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با بیان این که باید به آموزش های ترافیکی بیش از پیش توجه شود، یادآور شد: طرح های ترافیک دارای اولویت به منظور تسهیل در رفت و آمد مردم و کاهش تصادفات باید توسط شهرداریها و دستگاه های متولی اجرا شود.

مقام عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: در سال جهش برای انجام برنامه های موثر در بخش های مختلف، یک برنامه ویژه که در آن نقش دستگاه ها به درستی مشخص شده باشد تهیه و اجرا شود.

استاندار مازندران تاکید کرد: کاهش تلفات جاده‌ای در استان یک تکلیف جدی و لازم الاجرا برای دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران است که باید با حساسیت دنبال شود و استانداری می بایست پیگیری ها و هماهنگی های لازم را در این راستا با جدیت انجام دهد و برنامه جامع کاهش تصادفات که در سال ۹۸ تصویب و به شهرستانها ابلاغ شده با جدیت هرچه تمام تر پیگیری و اجرایی گردد تا با انجام آن شاهد کاهش آمارتلفات ناشی از تصادفات باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار