​وام مسکن ایثارگران زنجانی تمدید شد

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تمدید تسهیلات خرید و احداث مسکن ایثارگران زنجانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
​وام مسکن ایثارگران زنجانی تمدید شد

به گزارش ایثار واحد زنجان، علی کاظمی با اشاره به اینکه وام مسکن یکی از خدماتی است که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه هدف ایثارگری اعطا می شود تا این عزیزان صاحب خانه شوند، اظهار کرد: بنا به درخواست بنیاد شهید و موافقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تسهیلات خرید و احداث مسکن ایثارگران از محل اعتبارات سال ۹۸ برای استان زنجان تمدید شد.
وی با بیان اینکه این تسهیلات از طریق بانک ملت در اختیار متقاضیان قرار داده می شود، تصریح کرد: متقاضیان جهت دریافت تسهیلات وام مسکن می توانند به بنیاد شهید شهرستان محل پرونده خود مراجعه کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه نرخ سود تسهیلات مسکن ایثارگران را چهار درصد و مدت زمان بازپرداخت آن را ۲۰ ساله عنوان کرد و افزود: تسهیلات مسکن به جانبازان پنج درصد به بالا، فرزندان، والدین و همسران شهدا، آزادگان و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد به بالا تعلق می‌گیرد .
کاظمی در خصوص مبلغ این وام یادآور شد: مبلغ این تسهیلات برای شهر زنجان یک میلیارد ریال، برای شهرستان ها ۸۵۰ میلیون ریال و برای روستاها ۵۰۰ میلیون ریال است.
وی افزود: ایثاگرانی که تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال از این تسهیلات در سنوات گذشته استفاده و تا پایان سال ۹۶ مبادرت به تسویه کرده اند، می توانند از یک فقره تسهیلات خرید و یا احداث مسکن بدون رعایت شرط نوساز بودن و الگوی مصرف استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار