معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

بیمارستان‌های تامین اجتماعی در خدمت‌دهی به بیماران کرونا پیشقدم هستند

زنجان (پانا) - معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان شیوع موج دوم ویروس کرونا را در کشور بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و تصریح کرد هم‌اکنون بیمارستان‌های تامین اجتماعی نیز همسو با سایر بیمارستان‌های دانشگاهی در ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کووید 19 پیشقدم هستند و سازمان برای هر بیمار مبتلا به کرونا، بیش از 5 میلیون تومان به‌طور میانگین هزینه می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۹۶۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان‌های تامین اجتماعی در خدمت‌دهی به بیماران کرونا پیشقدم هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، عابدی با حضور در محل کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی این استان، با اعضای هیات مدیره این کانون با هدف تعامل دو سویه و همسان‌سازی توقع و انتظارات یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تشریح فعالیت‌ها، خدمات و اقدامات برجسته مدیریت درمان استان گفت: با وجود کمبود شدید کادر پزشکی، توانستیم بیش از 7 نفر از متخصصان و فوق تخصص‌ها را در رشته‌های جراحی عمومی، چشم پزشکی و داخلی برای بیمارستان امام حسین(ع) زنجان جذب کنیم.

معاون درمان استان زنجان کمبود متخصص قلب و رادیولوژی را از مهم‌ترین نیازهای این مرکز درمانی عنوان کرد و افزود: همچنان پی‌گیر حل این مشکل از مبادی ذی‌ربط هستیم.

نجفی، رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان زنجان نیز در این دیدار، عمده‌ترین مشکل بازنشستگان را وضعیت معیشتی و ناهمخوانی حقوق بازنشستگان با تورم موجود در جامعه دانست و گفت: قشر بازنشستگان آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند و در دوره سالمندی، نیازهای این قشر به پزشک و درمان بیشتر است.

وی انجام بیش از 99 درصد امور بیمه تکمیلی بازنشستگان را توسط کانون و رفع برخی مشکلات آنان را از وظایف کانون مطرح کرد و افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ماهیانه بیش از 2000 نفر از بازنشستگان به‌طور میانگین از خدمات کانون در زمینه‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

نجفی، رئیس کانون بازنشستگان استان زنجان اتخاذ تدابیر لازم جهت تحویل دارو به بیماران مزمن، کمبود و در تعهد نبودن برخی از اقلام دارویی و کنترل ارجاع بیماران به داروخانه را خواستار شد و تاکید کرد: در کنار مدیریت درمان استان، موضوع کمبود کادر تخصصی مراکز درمانی را از کانون عالی بازنشستگان کشور نیز پیگیری می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار