مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد ؛

گسترش شیوه های نوین الکترونیکی وخدمات غیر حضوری درراستای پیشگیری از ویروس کرونا

زنجان (پانا) - دوازدهمین جلسه کارگروه سلامت با تاکید بر پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس و اطلاع رسانی مناسب به کارکنان و جامعه هدف با حضور اعضای کارگروه به ریاست مدیرکل کمیته امداد استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
گسترش شیوه های نوین الکترونیکی وخدمات غیر حضوری درراستای پیشگیری از ویروس کرونا

به گزارش سایت خبری کمیته امداد ، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به شیوع مجدد ویروس منحوس کرونا و افزایش انتشار آن وبه تبع آن افزایش آمار مبتلایان ، بر لزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی وعمل به شیونامه ها و دستورالعمل های بهداشتی در بین کارکنان ،به ویژه مددجویان عزیز تحت حمایت تاکید کرد.

صفری با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا علاوه بر اقتصاد مردم ، روح وروان آنها را نیز مورد هدف قرار داده است افزود: تا زمان کشف واکسن این ویروس باید هنر زندگی مسالمت آمیز با آن را در زندگی فردی واجتماعی نهادینه کنیم و با ایجاد تغییر در سبک زندگی تهدیدهای کنونی را به فرصت های بهتر به ویژه در حوزه کاری تبدیل کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اجباری شدن استفاده از ماسک در دستگاههای اجرایی و مکانهای عمومی وشلوغ گفت: در صورت عمل به توصیه های بهداشتی و با اغنا سازی مراجعین، جامعه هدف می توان به یک گفتمان مشترک برای استفاده مداوم از ماسک در راستای حفظ سلامتی و جان انسانها که به عنوان سرمایه اجتماعی کشور محسوب می شوند دست یافت.

صفری، گسترش شیوه های نوین الکترونیکی واستفاده از خدمات غیر حضوری را عامل بسیار مهمی در راستای کاهش مراجعات اداری ودر نتیجه پیشگیری از ویروس منحوس کرونا در بین جامعه هدف عنوان کرد و گفت: اطلاع رسانی مناسب، صحیح و به موقع ،ارائه آموزشهای لازم ،مشاوره های روانشناسی بصورت تلفنی وارتقاء روحیه امید وآرامش در جامعه و نهادینه کردن همزیستی مسالمت آمیز با ویروس کووید ۱۹ در بین مردم از راههای اثر بخش کاهش شیوع این بیماری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار