ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان:

تولید ماسک توسط خیرین ستاد بازسازی عتبات عالیات درایام کرونا

زنجان (پانا) -ستادبازسازی عتبات عالیات نیز همانند سایر مراکز خیریه استان، در جهت یاری کادر درمان اقدام به تولید ماسک کرده است.

کد مطلب: ۱۰۹۶۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تولید ماسک توسط خیرین ستاد بازسازی عتبات عالیات درایام کرونا

به گفته‌ خالقی مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان، 15 نفر از بانوان فرهنگی و داوطلب در این برنامه با این ستاد همکاری می کنند.

خالقی در گفت و گو با پانا در این خصوص گفت: با وجود اینکه تقریبا در اواخر اردیبهشت ماه احساس شد که ماسک مورد نیاز جامعه تا حدودی تامین شده و شرکتهای تولیدی مختلفی وارد عرصه شده اند ولی کارگاه اصلی تولید ماسک بانوان خادم ستاد بازسازی عتبات عالیات در مسجد امیرالمومنین(ع) کوی بهارستان زنجان را مجددا از ۱۲ خردادماه فعال کردیم و با همت خواهران و همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در طول یک ماه گذشته تعداد 100 هزار ماسک تولید و تحویل مراجع ذیربط شد.

وی افزود: این کارگاه بصورت محور و مرکز مدیریت عمل می کند و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی اغلب خادمین در منازل خود و کارگاههای کوچک مشغول تولید ماسک هستند.

خالقی توزیع بسته‌های معیشتی دربین نیازمندان جامعه را از دیگر فعالیت‌های ستاد عتبات در ایام کرونا عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: این فعالیت‌ها با همت خیرین و اعضای اجرایی ستاد عتبات عالیات تا زمان ریشه‌کنی کرونا تداوم داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار