آموزش و پرورش استان کرمانشاه پیشگام در مدیریت بیماری کرونا

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد در مدیریت بیماری کرونا پیشگام هستیم.

کد مطلب: ۱۰۹۶۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان کرمانشاه پیشگام در مدیریت بیماری کرونا

مجید یزدان پناه گفت: در مدیریت بیماری کرونا پیشگام هستیم و سند تحول بنیادین چراغ راه نظام تعلیم و تربیت است و با تکیه بر این سند می‌توان چالش‌های پیش روی نظام آموزشی را به خوبی مدیریت کرد.

وی افزود: در راهکار 8-8 این سند کامل و جامع بر مشارکت فعال آموزش و پرورش در مواجهه با نیازهای فوری و عمومی جامعه از قبیل شیوع بیماری‌های فراگیر ازطریق برگزاری دوره‌ها، اردوهای آموزشی و توجیهی برای آماده سازی مربیان و دانش‌آموزان تاکید شده است.

یزدان‌پناه اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا با بهره‌گیری از فناوری‌ها جدید در سایه خلاقیت و پشتکار تمامی همکاران فرهنگی در سطح استان توانستیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و با مدیریت صحیح این دوران، تجربه موفقی در امر آموزش از خود نشان دهیم.

مجید یزدان پناه رئیس کمیته آموزش و پرورش مدیریت بیماری کرونا در استان کرمانشاه بیان کرد: این کمیته هماهنگ با کمیته ملی کرونا با هدف ایجاد یکپارچگی، همسویی و هم‌افزایی فعالیت‌ها و اقدامات در آموزش و پرورش تا سطح مدرسه تشکیل شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این کمیته گفت: در استان کرمانشاه با ظرفیت‌سازی و بهره‌مندی از ظرفیت رسانه ملی و مجازی مبتنی بر وب وآموزش‌های الکترونیکی و آموزش موبایلی بر توسعه عدالت آموزشی نگاه ویژه داشتیم و با برگزاری جلسات از طریق ویدئوکنفرانس توانستیم ارتباط به موقع و مستمری به منظور هدایت امور با مناطق 24 گانه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در زمینه مدیریت بحران با آموزش مستمر به تمامی کارکنان اعم از ادارای و آموزشی به هماهنگی و همسویی لازم در آموزش و پرورش استان دست پیدا کردیم.

رئیس کمیته آموزش و پرورش مدیریت بیماری کرونا در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در پروژه مهر 99 نگاه ویژه به امور بهداشتی مدارس داریم به طوری‌که برای اولین بار کارگروه تخصصی در پروژه مهر با هدف ارتقاء سطح بهداشت مدارس در استان تشکیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار