خیرین سفیران مهر و الگوی محبت هستند

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد خیرین مدرسه ساز، نماد انسان های دریا دل و بزرگ منشی هستند که با مشارکت در فرایند تعلیم و تربیت؛ در بین دانش آموزان استان به سفیران مهر و الگوی راستین محبت مشهور شده اند.

کد مطلب: ۱۰۹۶۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
خیرین سفیران مهر و الگوی محبت هستند

محمد علی واقعی صبح امروز در دیدار با غلامحسین فرزین، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، عنوان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز به عنوان نماد تمدنی در جمهوری اسلامی ایران، تلاش می کند تا زیرساخت اصلی توسعه همه جانبه استان را در وادی تعلیم و تربیت فراهم کند.

او، ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی در طی سال های متمادی، ادامه داد: غلامحسین فرزین؛ یکی از خیرین مدرسه ساز بهارستان علم و ادب است که با هوشمندی تمام در این حرکت معنوی و فرهنگی کارهای نیک فراوانی انجام داده و باقیات الصالحات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که جامعه خیرین مدرسه ساز نقطه آغازی برای کار خیر در دیگر کارهای عام المنفعه شده اند؛ اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز بهترین نماد مشارکت مردم است و هر جا این پیشگامان حضور دارند بدون شک مشکلات نظام تعلیم و تربیت کاهش یافته و در کوتاه ترین زمان مرتفع می شود.

واقعی؛ ساخت و ساز مدارس خیرساز با سبک ایرانی اسلامی را ضروری دانست و تصریح کرد: امروز چشم امید دانش آموزان و اولیای آنها چشمشان به مجمع خیرین مدرسه ساز برای جذب خیرین و توسعه فرهنگ مدرسه سازی است تا با یاری دولت مشکل فضاهای آموزشی استان مرتفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار