در راستای حفظ جزء سی ام قرآن کریم:

دوره آموزش علوم‌ قرآنی که در فضای مجازی برگزار میشد پایان یافت

هرمزگان(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد از پایان دوره آموزش علوم قرآنی که بدلیل شیوع ویروس کرونا بصورت غیر حضوری در فضای مجازی برگزار میشد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش علوم‌ قرآنی که در فضای مجازی برگزار میشد پایان یافت

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از حاجی آباد: از ابتدای تیر ماه سال ۹۹ اداره آموزش و پرورش اقدام به برگزاری امتحان پایان‌ ترم در این رشته قرآنی با رعایت پروتکل های بهداشتی نمود .

ابوذر جهانگیری معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد در این باره اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و بر اساس برنامه زمانبندی دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آزمون شفاهی در رشته حفظ قرآن کریم از روز چهارشنبه ۱۷ تیر ماه آغاز و تا روز پنجشنبه ۱۸ تیر ماه به مدت ۲ روز در دو بخش دختران و پسران با ثبت نام و شرکت ۹۰ نفر برگزاری می شود.

وی در ادامه افزود: تمامی حافظین مکلف هستند با دستکش و ماسک وارد محل آزمون شوند و چنانچه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده باشند از ورود ایشان به حوزه جلوگیری خواهد شد.

جهانگیری همچنین اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا تمامی افراد و عوامل اجرایی حاضر در محل برگزاری آزمون نیز خود رعایت‌ کننده این پروتکل‌ها باشند تا در فرآیند برگزاری آزمون مشکلی نداشته باشیم.

این مسئول در خصوص اعلام نتایج این آزمون گفت: نتایج این امتحان روز شنبه ۲۱ تیرماه ماه اعلام خواهد شد و افرادی که موفق به کسب حد نصاب نمره شدند گواهی حفظ جزء سی ام قرآن کریم توسط اداره کل آموزش و پرورش صادر خواهد شد.

شایان ذکر است، دار القرآن نینوا اداره آموزش و پرورش به مدت یک سال است که فعالیت می نماید که تعداد ۲۵۰ نفر قرآن آموز در رشته های مختلف مشغول فراگیری علوم قرآنی بودند که به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا فعالیت آن در فضای مجازی ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار