فرمانده انتظامی یزد: دربهاباد :

کشف مواد مخدر در استان ۷۶ درصد افزایش یافت

بهاباد (پانا )- فرمانده انتظامی یزد از امنیت به عنوان اصلی ترین رسالت پلیس یاد کرد و گفت از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۶ تن انواع موادمخدر در استان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل،۷۶ درصد افزایش دارد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف مواد مخدر در استان ۷۶ درصد افزایش یافت

سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد در دیدار با امام جمعه بهاباد بدون اشاره به نوع مواد مخدر کشف شده، تعداد متهمان و خودروهای توقیف شده افزود: ماموران انتظامی در بحث کشف مواد مخدر توفیق های خوبی را به دست آورده اند.

به گفته وی مبارزه جدی با قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد، و این استان در مقوله امنیت از جایگاه خوبی برخوردار است و جرایم خشن به دلیل بافت فرهنگی و اجتماعی در آن مشاهده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در حوزه سرقت های خشن که احساس امنیت را از مردم سلب می کند، در ۲ ماهه اول سال ۹۹ ، ۷۴ درصد کاهش را شاهد هستیم و در بحث سرقت منزل هم با کاهش ۳۳ درصد و در حوزه سرقت های مهم هم هفت درصد و در مجموع سرقت ها یک درصد کاهش دارد.

وی در ارتباط با تصادف درون و برون شهری و تعداد کشته ها و زخمی هم گفت: سعی داریم از تمام ظرفیت پلیس استان برای پیشگیری از حوادث ترافیکی استفاده کنیم و با اقدامات صورت گرفته از سوی آنها در حوزه های مختلف استان، از ابتدای سال ۹۹ تاکنون میزان تلفات ۳۸ درصد و مجروحان هم ۳۴ درصد کاهش داشته است.

بهدانی فرد با اشاره به اقدامات گسترده پلیس در بحث امر به معروف و نهی از منکر هم افزود: ماموران پلیس یزد طرح های متعددی را در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی اجرا کردند که برخورد با بدحجابی، سگ گردانی و مزاحمت نوامیس از جمله این طرح هاست.

وی با بیان اینکه حضور نیروی انتظامی در سطح شهر برای احساس امنیت و آرامش شهروندان است ، افزود: یکی از مطالبات مهم مردمی حضور پلیس در جامعه و مراسم است.

بهدانی فرد به اهمیت نقش مردم در اجرای امنیت در شهرستان بهاباد اشاره کرد و گفت: کار پلیس ایجاد امنیت در بخش های مختلف است و مردم همواره در کنار خادمان خود با نیروی انتظامی همکاری دارند.

فرمانده انتظامی یزد از آمادگی کامل پلیس در تامین نظم و امنیت استان خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد با اتباع بیگانه غیرمجاز و بر هم زنندگان نظم و امنیت هم در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی استان یزد در سفر به بهاباد ضمن شرکت در نشست شورای تامین شهرستان از یگان‌های انتظامی مستقر در این شهرستان بازدید کرد، دیدار با خانواده ۲ تن از بازنشستگان ناجا و حضور در منزل پدر شهید رمضان فتوحی از شهدای نیروی انتظامی بهاباد از دیگر برنامه های وی بود.

همچنین امام جمعه بهاباد در این دیدار با تشکر از حضور فرمانده انتظامی یزد در این شهرستان و قدردانی از زحمات کارکنان انتظامی بر تقویت یگان های مستقر در منطقه تاکید کرد وافزود: این شهرستان در حاشیه عرصه های بیابانی های منطقه قراردارد و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تردد کاروان قاچهمچنین امام جمعه بهاباد در این دیدار با تشکر از حضور فرمانده انتظامی یزد در این شهرستان و قدردانی از زحمات کارکنان انتظامی بر تقویت یگان های مستقر در منطقه تاکید کرد وافزود: این شهرستان در حاشیه عرصه های بیابانی های منطقه قراردارد و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تردد کاروان قاچاقچیان مواد مخدر، لازم است که نیروی انتظامی از همه لحاظ تقویت شود. اقچیان مواد مخدر، لازم است که نیروی انتظامی از همه لحاظ تقویت شود.

وی ادامه داد : به برکت اسلام و انقلاب، ما توانسته ایم نیروهایی را تربیت کنیم و بدون هیچ‌گونه چشم داشتی برای دفاع از کشور قدم بر می‌دارند و خانواده های آنها نیز به شهادت فرزندشان افتخار می‌کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه ایجاد فضای امن برای مردم و مقابله با هنجارشکنان، از اعمال صالح محسوب می‌شود ، گفت: از تلاش نیروهای ناجا( نیروی انتطامی جمهوری اسلامی) در راستای برخورد با هنجارشکنان اجتماعی تشکر می کنم.

امام جمعه بهاباد رصد و برنامه ریزی را از اصلی ترین کار نیروهای انتظامی برشمرد و افزود : امنیت نیازمند زیرساخت‌های علمی، فنی و نرم افزاری است و باید با به کارگیری فناوری‌های پیشرفته اطلاعاتی و فضاهای مجازی، مسیرهای بلندی را دنبال کرد.

وی با بیان اینکه اکنون ماموران انتظامی با صبر، استقامت، محبت و ایثار خود در خدمت ملت و حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند، بیان کرد: پلیس با اعتقاد و اعتماد مردمی امروز به نیروی مردمی و خدمتگزار تبدیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار