توزیع 140 هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات استان یزد

یزد (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از توزیع 140 هزار بسته معیشتی تحت عنوان رزمایش مواسات در ایام شیوع کرونا در یزد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 140 هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات استان یزد

شجاعان در آیین تجلیل از موثرین رزمایش مواسات استان یزد که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور برگزار شد، با بیان اینکه مردم یزد از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردارند اظهار کرد: یکی از این ویژگی‌ها، دینداری ریشه‌ای و عمیق است که سبب شده یزد به دارالعباده معروف شود.
وی از دیگر ویژگی‌های مردم یزد را خلق آثار ماندگار و بلند مدت دانست و گفت: مصداق این موضوع، قنواتی است که در سده‌های گذشته ساخته شده ولی آثار آن کماکان باقی است و تا جریان تاریخ باقی می‌ماند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد یکی از بزرگان استان یزد را آیت الله حائری یزدی دانست و گفت: ایشان هم آثاری را خلق کردند و با ایجاد حوزه علمیه قم، ثمره ای از خود به جای گذاشتند که تا پایان تاریخ، نتایج آن در کل جهان تاثیرگذار است.
شجاعان سخت کوشی و سخاوتمندی را دو ویژگی مهم مردم یزد دانست و افزود: مردم یزد هم به سختی تلاش می‌کنند و هم آنچه را که به دست می‌آورند، برای کمک به دیگران از درآمد خود بذل و بخشش می‌کنند که مصداق بارز آن را در موضوع رزمایش مواسات در استان یزد شاهد بودیم.
وی ادامه داد: زمانی که مقام معظم رهبری بحث رزمایش مواسات را فرمودند، آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد بر ضرورت ایجاد تشکیلات و ساماندهی برای این موضوع در استان تاکید و محوریت آن را بر کمیته امداد گذاشتند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه این رزمایش در استان یزد نتایج بسیار خوبی داشت گفت: در این زمان تقریبا آمار توزیع 140 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان ثبت شده که قطعا تعداد این بسته‌ها بسیار بیشتر است و بسیاری از خیریه‌ها آمار خود را هنوز اعلام نکرده‌اند.
شجاعان به اجرای طرح اطعام مهدوی در استان یزد اشاره کرد و گفت: در این طرح هم تقریبا 500 هزار پرس اطعام در ماه مبارک رمضان در کل استان یزد توزیع شد که همه از برکات این رزمایش و همدلی بود که در ارکان مختلف استان شکل گرفت.
وی خاطرنشان کرد: قرار ما بر این است که این رزمایش ادامه پیدا کند و در مرحله دوم، برای عید قربان و غدیر، مسئله توزیع سبدهای معیشتی و اطعام را تحت عنوان اطعام علوی اجرا کنیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد تصریح کرد: علاوه بر این قرار است که برکات این طرح تا پایان سال در کل استان یزد ادامه داشته باشد و در نوبت‌های مختلف اقدام به اجرای آن کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار