استاندار خراسان رضوی:

باید اعتماد عمومی به نظام‌ را تقویت کنیم

مشهد (پانا)- استاندار خراسان رضوی گفت: باید اعتماد عمومی به نظام که مهم‌ترین سرمایه اجتماعی است‌ را تقویت کنیم.

کد مطلب: ۱۰۹۶۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
باید اعتماد عمومی به نظام‌ را تقویت کنیم

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به ویژگی اسلامی و مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در فرهنگ اسلامی چیزی به عنوان مقامات نداریم بلکه جایگاه مسئولیت داریم و این مسئولیت‌ها نزد مسئولان امانت است.
استاندار خراسان رضوی از اقدامات صورت گرفته توسط دبیر قبلی این ستاد تقدیر کرد و گفت: امروز این بار امانت به دبیر جدید ستاد انتقال پیدا کرد.
وی در ادامه با اشاره به توصیه قرآنی «وَ قُولُوا لِلنّاسِ حُسْنا» تصریح کرد: وقتی خداوند از پیامبر می‌خواهد با مردم به زیبایی سخن بگوید‌، ما نیز باید در این مسیر گام برداریم.
رزم حسینی رسالت ستاد را فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و تاکید کرد: مردم پشتوانه نظام هستند و باید اعتماد عمومی به نظام که مهم‌ترین سرمایه اجتماعی است‌ را تقویت کنیم.
استاندار خراسان رضوی افزود: بدون تردید جاذبه ستاد امر به معروف بیش از دافعه آن است و امیدواریم در این مسیر خطیر، طلایه‌داران امر به معروف در جهت گسترش فرهنگ دینی و ارتقای سطح اعتماد عمومی به نظام گام بردارند.
وی همچنین وظیفه ستاد در ایام شیوع بیماری کرونا را تشویق و ارتقاء مراقبت‌های پزشکی میان مردم دانست و گفت: امیدواریم جمهوری اسلامی هر چه سریع‌تر از بند این بیماری منحوس جهان‌شمول رها شود.
لازم به ذکر است در انتهای این جلسه سردار علی اکبر افراسیابی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر معارفه و از زحمات سید عبدا... ارجائی دبیر سابق این ستاد قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار