بهره برداری از 170 پروژه آموزشی و پرورشی در خراسان رضوی تا ابتدای سال تحصیلی

مشهد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه شورای اداری شهرستان خوشاب اعلام کرد 170 پروژه آموزشی و پرورشی تا ابتدای سال تحصیلی آینده به بهره برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۰۹۶۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از 170 پروژه آموزشی و پرورشی  در خراسان رضوی تا ابتدای سال تحصیلی

قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای اداری شهرستان خوشاب با اشاره به سیر زمانی اهداف آموزش و پرورش اظهار کرد: هدف آموزش و پرورش از مسیر آموختن برای یادگیری، آموزش برای زیستن و آموزش برای همزیستی، اکنون به آموزش برای کارآفرینی و خوداشتغالی هم رسیده است.

خدابنده با تاکید بر لزوم توسعه و گسترش هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش با توجه به برنامه توسعه متوازن افزود: در حال حاضر حدود ۴٣ درصد دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش مشغول به تحصیل هستند که این رقم با توجه به برنامه پنج ساله ششم بایستی به ۵٠ درصد برسد.
وی در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در سهمیه های استخدامی سال آینده استان افزود: امسال دو هزار و ٣٨٠ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و دو هزار ۶٠٠ نفر از طریق برگزاری آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش خراسان رضوی خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مجمع خیرین مدرسه ساز در ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی و رفاهی شهرستان خوشاب اظهار کرد: در آغاز سال تحصیلی آینده حدود ١٧٠ پروژه در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید که ۵ مورد آن در شهرستان خوشاب خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار