رزمایش مواسات ایران را در زمان شیوع کرونا سربلند کرد

یزد (پانا) - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به فشارهایی که آمریکا و دیگر کشورهای مستکبر جهان به ایران در زمان شیوع کرونا تحمیل کردند گفت: رزمایش مواسات در این ایام ایران را در تمام جهان سربلند کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش مواسات ایران را در زمان شیوع کرونا سربلند کرد

سیدمرتضی بختیاری در آیین تجلیل از موثرین رزمایش مواسات استان یزد اظهار داشت: با وجود تمام سختی‌هایی که در ایام شیوع کرونا وجود داشت، ملت ایران در تمام جهان سرافراز بودند.
وی تصریح کرد: در همین زمان، قدرتمند‌ترین و ثروتمند‌ترین کشورهای جهان با مشکلات بسیار زیادی روبرو بودند و در مقابله با کرونا زمین گیر شدند ولی در ایران با اجرای رزمایش مواسات، مشکلات تا حد بسایر زیادی برطرف شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: در هیچ جای دنیا و هیچ کجای تاریخ سابقه ندارد که بخواهند جلوی مسائل درمانی برای یک ملت را بگیرند ولی کشورهای مستکبر دنیا در زمانی که هنوز خودشان دچار کرونا نشده بودند، به گمان اینکه می‌توانند ایران را زمین‌گیر کنند، و سخت‌ترین فشارها و تحریم‌ها را در مسائل درمانی، مالی و کالاهای بهداشتی به ویژه ماسک به ایران تحمیل کردند.
بختیاری گفت: به لطف خدا و به برکت رزمایش مواساتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد و حضور گسترده همه مردم ایران را شاهد بودیم به گونه‌ای که یک ایران همدل به وجود آمد، این توطئه دشمنان نه تنها محقق نشد بلکه به بهترین نحو ممکن از آن خارج شدیم.
وی با بیان اینکه بر خلاف آنچه که آمریکایی‌ها فکر می‌کردند، کشورهای اروپایی و آمریکایی در زمان شیوع کرونا در ارائه خدمات به مردمشان سرافکنده شدند گفت: کاری که در ایام شیوع کرونا در ایران انجام شد به هیچ عنوان در دیگر نقاط جهان قابل مشاهده نیست.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه نیازمندان و ایتام عائله خداوند هستند گفت: در قرآن کریم نسبت به کمک به نیازمندان به ویژه ایتام تاکید بسیار ویژه‌ای شده و کمتر موضوعی داریم که ثواب بالاتر از این برای آن بیان شده باشد.
بختیاری خاطرنشان کرد: هزینه‌ای که مردم در اوج سختی‌ها پرداخت می‌کنند تا دیگر افراد زیر فشار مشکلاتی که در زمان شیوع کرونا به وجود آمده بود، در پیشگاه خداوند متعال ارزش بسیار بالایی دارد و باید این روحیه ایثار را حفظ کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار