جلسه هماهنگی رزمایش همدلی و کمک مومنانه به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان زبرخان برگزار شد

زبرخان (پانا)- جلسه هماهنگی رزمایش همدلی و کمک مومنانه به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان زبرخان با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر در وقوع پدیده ویروس کرونا و تقویت نقش تربیتی شرکت در امر خداپسندانه و کارهای خیرخواهانه در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زبرخان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی رزمایش همدلی و کمک مومنانه به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان زبرخان برگزار شد

سید مجتبی تاراش، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان در ابتدای جلسه ضمن دعوت از تمامی کارکنان، فرهنگیان و سایر اقشار به مشارکت در این امر خیر، به تقویت روحیه انفاق و همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آنان، با توجه تبعات شیوع ویروس کرونا ،تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید اهداف تربیتی اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه بر اهداف مالی و جمع آوری کمک های نقدی در آموزش و پرورش بیشتر نمود پیدا کند، ادامه داد: این حرکت خیرخواهانه یک فرصت تربیتی و اجتماعی است تا بتوانیم بخشی از آلام و خسارات خانواده های نیازمند و آسیب پذیر در پدیده کرونا را برطرف کنیم.

وی افزود: ویروس کرونا با همه مشکلات و گرفتاری‌های خود، زمینه ایجاد روحیه ایثار و خدمت به هم نوع را در جامعه ایجاد کرده که مصداق این ایثارگری، رزمایش کمک مومنانه بود که الحمدلله نه تنها در آموزش و پرورش بلکه همه اقشار جامعه در این اقدام خداپسندانه مشارکت خوبی داشته‌ و دارند.

امام جمعه شهر قدمگاه نیز در ادامه بیان کرد: تمام احکام اسلامی در مواردی همچون نماز،روزه،همدلی،انفاق و.... صحبت کرده و همه اینها برای این است که عزم، اراده و روحیه انسان تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین گرمابی تصریح کرد: اگر گفته می شود فلان چیز حرام است به این دلیل است که عزم و روحیه انسان را سست می کند و بنای دین و‌ خلقت در این است که روحیه انسان آن چنان قوی باشد که در مواجهه با سختی ها و مشکلات ایستادگی کند.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان زبرخان با بیان اینکه اجرای طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه در آموزش و پرورش در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک به اقشار آسیب پذیر در وقوع پدیده ویروس کرونا برگزار می شود، افزود: هدف اصلی اجرای این برنامه معنوی در آموزش و پرورش تقویت نقش تربیتی شرکت در امر خداپسندانه و کارهای خیرخواهانه است.

جعفر بزرگی افزود: کمک و همدلی ریشه در معنویت و خداباوری دارد و کانون بسیج فرهنگیان زبرخان در این رزمایش با نیت خالصانه و خیرخواهانه با تمام توان به صحنه آمده است تا در راستای کمک و مساعدت به خانواده هایی که بدلیل شیوع ویروس کرونا، خانواده هایشان در معرض آسیب قرار گرفته‌است، اقدام شایسته انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار