امامی کاشانی خطیب این هفته «در ساحت حضور»

تهران ( پانا) - سخنرانی آیت الله امامی کاشانی در شرایطی که نماز جمعه تهران برگزار نمی شود، از رادیو تهران به سمع مخاطبان می رسد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
امامی کاشانی خطیب این هفته «در ساحت حضور»

شبکه رادیویی تهران به دلیل این که نماز جمعه تهران در شرایط شیوع کرونا برگزار نمی شود، جمعه ۲۰ تیر از برنامه«در ساحت حضور» در گفتگو با ائمه محترم کشور، خطبه ها را به سمع مخاطبان می رساند، این هفته سخنرانی آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران تقدیم مخاطبان می شود.

بحث احکام شرعی روز در ارتباط زنده با حجت الاسلام سید غدیر هاشمی کاشانی پخش خواهد شد.

ارائه گزارش اقامه نماز جمعه در ۲ شهر از شهرستان های استان تهران در ارتباط زنده با مسئول ستاد نمازجمعه آن شهرستان ارائه می شود. ارتباط زنده با حجت الاسلام محمد زاده نماینده شورای سیاستگزاری ائمه جمعه در استان خوزستان برقرار می شود و گزارشی از اقامه شدن و یا نشدن نماز جمعه در شهرهای استان خوزستان ارائه می شود و در ادامه ارتباط زنده با یکی از ائمه جمعه شهری از استان خوزستان و سخنان ایشان برقرار خواهد شد و به سوال مجری برنامه که " اگر بنا بود امروز برای اقامه نماز جمعه تشریف می بردید چه مطالبی را می گفتید ؟!.... ما و شنوندگان را هم سهیم بفرمایید "

هر هفته در برنامه در ساحت حضور از ساعت 11:45 الی 14:30 ارتباط با ائمه محترم کشور، ائمه موقت شهر تهران و ائمه جمعه شهرستان های استان تهران را از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز دریافت کنید.

دستیار تهیه رضا قربانی، مجتبی حیدری گوینده، صدابردار سعید خلیل نژاد دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

ما را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی با شناسه Tehraan360@ پیدا و همراهی کنید.

همچنین علاقه مندان می توانند برنامه های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار