استاندار تهران :

مولدسازی دارایی‌های آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دهیم

تهران(پانا)- استاندار تهران در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 1399 با محوریت ایجاد ارتباط بین مدارس سمپاد و صنایع استان عنوان کرد در راستای نهضت مدرسه سازی مولدسازی دارایی‌های آموزش و پرورش و طراحی سازوکارهایی جهت بهره‌گیری از ظرفیت مدیریت شهری در دستورکار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مولدسازی دارایی‌های آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دهیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران با اشاره به ضرورت توجه به آموزش و پرورش اظهار کرد: تحول و تکامل کشور در گرو نوع نگاه به آموزش و پرورش است.

محسنی بندپی با اشاره به لزوم شناسایی استعدادهای درخشان گفت: اگر استعدادها و افراد خلاق را در سنین پایین شناسایی کنیم، خیلی کارها برای ما آسان خواهد شد و با استفاده از این استعدادها حل معضلات کشور قطعا شتاب بیشتری خواهد یافت.

استاندار تهران تاکید کرد: در امور فردی مانند المپیادها بسیار موفقیم ولی وقتی بحث کار تیمی پیش می‌آید نیاز به تلاش بیشتری داریم، ترویج و تشویق کارتیمی را در دستور کار خود قرار دهیم و جای این کار، آموزش و پرورش است.

استاندار تهران گفت: شهرستان‌های استان تهران سالانه 30 هزار ورودی جدید دانش‌آموز دارد که این ورودی به تنهایی با جمعیت دانش‌آموزی یک استان برابر است، بنابراین استان تهران با توجه به شرایط خاص و افزایش تعداد دانش‌آموزان در هر سال نیازمند یک تلاش مضاعف در ابعاد مختلف نیروی انسانی و نهضت مدرسه سازی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار