شنبه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام پایه دهمی‌ها در مدارس شاهد

تهران (پانا) - ثبت‌نام پایه هفتم مدارس شاهد از یکشنبه اول تیر آغاز و تا شنبه ۱۴ تیر ادامه داشت همچنین ثبت‌نام پایه دهم نیز از ۵ تیر آغاز شده و تا روز شنبه ۲۱ تیر خواهد بود. خانواده‌ها برای پیش ثبت‌نام مدارس شاهد حتماً به سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir مراجعه کنند چرا که بعضی سایت‌های جعلی ایجاد شده‌اند و با دریافت پول از خانواده‌ها مدعی ثبت‌نام آنها در مدارس شاهد هستند.

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
شنبه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام پایه دهمی‌ها در مدارس شاهد

بعد از پایان ثبت‌نام مدارک دانش‌‌آموز از سوی ستاد ثبت‌نام بررسی و در سامانه سجا تایید می‌شود براساس ظرفیتی که به مدرسه داده شده است، از ۱۷ تا ۲۷ تیر در پایه هفتم و از ۲۴ تا ۳۱ تیر در پایه دهم بررسی مدارک از سوی ستاد ثبت‌نام صورت می‌گیرد. از ۲۷ خرداد تا ۳ تیر برای پایه اول ابتدایی که به اتمام رسید، از ۲۸ تا ۳ مرداد برای پایه هفتم و از اول تا ۱۵ مرداد برای پایه دهم فرصت ثبت‌نام قطعی درنظر گرفته شده است.

به گفته محمدرضا رزاقی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس شاهد 65 هزار و 487 نفر و مهلت این موضوع به اتمام رسیده است. در پایه هفتم تاکنون 64 هزار و 959 دانش‌آموز پیش ثبت‌‌نام خود را در مدارس شاهد انجام داده‌اند که مهلت این پیش ثبت‌نام تا روز شنبه 14 تیرماه بود.

مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: «تعداد پیش ثبت‌نامی‌های پایه دهم که از 5 تیر ماه آغاز شده است تاکنون 31 هزار و 649 دانش‌آموز است که مهلت این ثبت‌نام تا روز شنبه 21 تیر ماه خواهد بود.»

رزاقی با بیان اینکه تاکنون تصمیمی مبنی بر تمدید مهلت ثبت‌نام در پایه‌ دهم نگرفته شده است گفت: «ثبت‌نام مدارس شاهد صرفا از طریق سامانه سجا به نشانی www.saja.medu.ir انجام می‌شود، والدین دانش‌آموزان واجد شرایط باید در زمان‌های اعلام شده و با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار