معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران:

انعقاد تفاهم نامه برای حضور نوجوانان نخبه در صنایع

تهران(پانا)- سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 1399 با محوریت ایجاد ارتباط بین مدارس سمپاد و صنایع استان ، اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان و میزبانی مسابقات کشوری قرآن در محل استانداری تهران تشکیل شد .

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه برای حضور نوجوانان نخبه در صنایع

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، شکراله حسن‌بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در این نشست گفت: هزینه کردن در آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است و بها دادن به آموزش و پرورش و تربیت می‌تواند آینده کشور را از حیث علمی و اخلاقی بیمه کند و از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند، کشورهایی که برای آموزش و پرورش هزینه کردند در سالهای بعد از نظر علمی و اخلاقی رشد خوبی داشتند.

حسن‌بیگی با اشاره به حضور 5 هزار و 650 دانش‌آموز در سمپاد شهرستان‌های مختلف استان تهران پیشنهاد کرد: تفاهم نامه‌ای بین آموزش و پرورش و سازمان صنعت و معدن و فنی و حرفه‌ای منعقد شود و طبق آن برنامه‌ریزی صورت گیرد تا فرمانداران در این مسیر همراهی لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران از تمامی اعضای شورای اداری استان اعم از صنعت و معدن و دستگاههای اجرایی درخواست کرد تا با جدیت به طرح‌های آموزش و پرورش کمک کنند.

حسن بیگی پیرامون تفاهم نامه پیشنهادی بین آموزش و پرورش و سازمان صنعت و معدن تاکید کرد: بندی از تفاهم‌نامه این باشد که واحد‌های تولیدی مشاوران جوان نخبه داشته باشند و این الگویی باشد که در صنعت به دانش‌آموزان توجه شود، اگر مشاوران نوجوان انتخاب شوند واحد‌های تولیدی و صنعتی می‌توانند الگوی خوبی برای استان‌های دیگر باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار