برگزاری کارگروه راهبری توسعه مدیریت اداره کل شهر تهران

تهران (پانا) - کارگروه راهبری توسعه مدیریت به منظور طراحی ساز و کار مناسب برای اجرایی نمودن سیاست های کلی نظام اداری، ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و شورای معاونان اداره کل در محل سالن جلسات اداره کل شهر تهران برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگروه راهبری توسعه مدیریت اداره کل شهر تهران

فولادوند با تاکید بر مطالعه و پژوهش های انجام شده در اداره کل شهر تهران گفت: در شرایط کنونی توزیع نیروهای جدید در میان مناطق اهمیت دارد. در این مهم باید اصل را بر توزیع فراوانی دانشگاه فرهنگیان با یک چشم انداز چهار ساله قرار دهیم و در ادامه رصدی از وضعیت مناطق داشته باشیم تا هرجا نیاز باشد ماده28 را در نظر داشته باشیم و استفاده کنیم.
فولادوند در این نشست راجع به توزیع معاونین فناوری مدارس گفت: در گام اول باید نسبت بین نیروی اداری به نیروی آموزشی در مدرسه را در تصمیم گیری ها در نظر بگیریم. معاون فناوری مهم است اما باید کسی باشد که واقعا متخصص باشد. این را هم در نظر بگیریم تاوقتی کلاس مان بدون معلم است معاون فناوری چه ضرورتی دارد؟

وی افزود: در این موضوع اگر چارچوب مشخصی داشته باشیم که حتما مشخص و شفاف باشد، می توانیم این حوزه را بخوبی مدیریت کنیم و حتما فردی که انتخاب می شود مهارت تخصصی داشته باشد.
در این نشست همچنین فولادوند راجع به مدیریت مصرف انرژی در محل ادارات دولتی گفت: پیشنهاد میکنم کلاس های ضمن خدمت برای نیروهای خدماتی بگذاریم تا در موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی اقدام موثری انجام شود.
همچنین در این نشست فولادوند بر تجمیع قانونمند مدارس و توجه ویژه به رفت و آمد نیروها در شرایط کرونا تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار