معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

حضور بیش از 9 هزار نفرآموزگار شهرستانهای استان تهران در تولید محتوای الکترونیکی

تهران(پانا)- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از حضور بیش از 9 هزار نفر از آموزگاران شهرستانهای استان تهران در تولید محتوای الکترونیکی دردوره تب دار کرونا در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از 9 هزار نفرآموزگار شهرستانهای استان تهران در تولید محتوای الکترونیکی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در تشریح این خبر گفت: آموزگاران دوره ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در 6 کانال مجازی در پیام رسان سروش به تولید محتوای الکترونیکی پرداخته و با ارائه روشهای تدریس نوین حرکتی جدید در توسعه اهداف آموزش و پرورش برداشتند.

او با اشاره به اینکه حضور در آموزش غیرحضوری از فهم و توسعه سواد رسانه ای معلمین در رسیدن به اهداف تعلیم وتربیت است خبر می‌دهد، اظهار کرد: تغییر و تحول در عرصه‌های متفاوت کاری و به ویژه در مواجهه با بحرانها بسیار ضروری است و دستگاه تعلیم و تربیت کشور نیز مطابق با حرکت زمانه خود حرکت کرده و در هر شرایط زمانی پوییایی و توسعه خود را از دست نداده است.

بختیاری با تقدیر از آموزگارانی که به جای عنوان مسئله به حل مسئله پرداختند، تصریح کرد: معلمین شهرستان‌های استان تهران و در یک مشارکت گروهی و کار تیمی با برنامه، نواقص عدم حضور دانش آموزان را پوشش داده و آموزش را نیز در فصل تابستان هدایت می‌کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر حضور بیش از 9 هزار نفر از معلمان ابتدایی در 6 کانال در 6 پایه تحصیلی در پیام‌رسان سروش خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و پتانسیل بالای معلمین استان تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا آموزش در هیچ صورتی متوقف نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار