درخشش دانش آموز زبرخانی در پویش ملی با کتاب در خانه

زبرخان (پانا) - مائده قدمگاهی دانش آموز آموزشگاه نورایمان2 شهرقدمگاه موفق به کسب رتبه ممتاز در پویش ملی با کتاب در خانه شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموز زبرخانی در پویش ملی با کتاب در خانه

مائده قدمگاهی در گفتگو با خبرنگار پانا هدف خود از شرکت در این پویش را علاقه زیاد به کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت: علاقه من به کتابخوانی از دوران کودکی با مطالعه داستان های شاهنامه و دیگر کتابهای داستانی وجود داشته و من از شرکت در این مسابقه قصد داشتم دوستان خودم را به کتابخوانی تشویق کنم و همچنین انگیزه برای مطالعه کتاب در آنان به وجود آورم و همچنین برای شهرم افتخار آفرین باشم.

قدمگاهی در ادامه در پاسخ به این سوال که شرکت در پویش کتابخوانی و مطالعه کتب غیر درسی باعث عقب ماندگی از تحصیل شما شده یا نه، پاسخ داد: من اولویت اولم همیشه درسم بوده و چنانچه در مسابقه ای شرکت می کنم و یا مطالعه ای در زمینه های مختلف دارم علاوه بر ایجاد انگیزه، در پیشرفت درسی ام نیز کمک کرده است.

او اضافه کرد: من از پدر و مادرم که همیشه یار و یاور من بودند و همچنین از مدیر مدرسه که پشتیبان و مشوق من در این امر بوده اند، تقدیر و تشکر می کنم و از همه دوستان خود تقاضا می کنم که مطالعه را در برنامه زندگی خود داشته باشند زیرا مطالب بسیار مفید و ارزنده ای می آموزند که برای زندگیشان بسیار خوب و اثرگذار است.

هدف از این پویش، استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها و استفاده از امکانات موجود در فضاهای مجازی در جهت ترویج اجتماعی کتاب‌خوانی در سراسر ایران و تشویق کودکان و نوجوانان به گفت‌وگو پیرامون کتاب‌هایی بود که خوانده‌اند.

این پوشش همچنین به دنبال ترویج توجه به امور بهداشتی در فضاهای فردی و اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت به وجود آمده و در آن از شرکت‌کنندگان خواسته شده بود، کتاب‌هایی که خوانده‌اند را در یک کلیپ ویدئویی کوتاه معرفی کنند، یا نظرشان را درباره آن بگویند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار