برنامه‌های تابستانی اسکووچیچ برای فرار از فاجعه؛ دو رقیب دوستانه تیم ملی مشخص شدند

تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال ایران در برنامه‌های تابستانی دراگان اسکووچیچ پیش از حضور در هفته‌های پایانی انتخابی جام جهانی با دو تیم آسیایی روبرو خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های تابستانی اسکووچیچ برای فرار از فاجعه؛ دو رقیب دوستانه تیم ملی مشخص شدند

با قطعی شدن زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در 4 هفته پایانی از دور انتخابی جام جهانی 2022 قطر، برنامه‌های دراگان اسکووچیچ برای حضور در این بازی‌های حساس در حال آماده‌سازی است و در همین راستا فدراسیون فوتبال برای دومین بازی دوستانه تیم ملی به توافق خوبی رسیده است.

چند روز پیش فدراسیون فوتبال سوریه رسما اعلام کرده بود 3 سپتامبر (13 شهریور) تیم ملی فوتبال این کشور به تهران خواهد آمد تا با تیم ملی فوتبال ایران دیداری دوستانه داشته باشد. اما در همین راستا فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری دومین بازی دوستانه با یکی از تیم‌های مدعی قاره آسیا به توافق رسید و قرار است پس از دیدار با سوریه، شاگردان دراگان اسکووچیچ راهی تاشکند شده تا در دیداری دوستانه که 7 سپتامبر (17 شهریور) برگزار می‌شود، تیم ملی فوتبال ایران به مصاف ازبکستان برود.

تیم ملی فوتبال ازبکستان در دور اول انتخابی جام جهانی 2022 قطر در گروه چهارم با تیم‌های ملی فوتبال عربستان، سنگاپور، یمن و فلسطین همگروه است و فعلا با 9 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفته، البته عربستان که با 8 امتیاز تیم دوم جدول رده‌بندی این گروه است، یک بازی کمتر از تیم ملی فوتبال ازبکستان دارد.

ازبک‌ها باید به ترتیب در دیدارهای باقی مانده از انتخابی جام جهانی به مصاف یمن، سنگاپور و عربستان بروند.

تیم ملی فوتبال ایران هم که با مارک ویلموتس روزهای تلخی را سپری کرده است، در گروه سوم دور اول انتخابی جام جهانی 2022 قطر در رده سوم گروه خود قرار گرفته و خطر حذف در مرحله اول را به شدت احساس می‌کند. شاگردان اسکووچیج در 4 دیدار باقی مانده باید به ترتیب با تیم‌های ملی فوتبال هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق روبرو شوند که از این بازی‌ها تنها دیدار با کامبوج در خارج از ایران خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار