نوزاد هفت ماهه در آمبولانس چشم به جهان گشود

نیشابور (پانا) - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از تولد نوزاد هفت ماهه در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نوزاد هفت ماهه در آمبولانس  چشم به جهان گشود

به گزارش روابط عمومیمدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور، مصطفی افشار نیک گفت: در پی تماس از درمانگاه شهر بار مبنی بر انتقال مادر باردار، آمبولانس اورژانس بار به درمانگاه اعزام شد پس از انتقال مادر باردار به آمبولانس روند زایمان شروع و نوزاد با کمک پزشک درمانگاه درون آمبولانس متولد شد.

او ادامه داد: با توجه به هفت ماهه بودن نوزاد و شرایط نامساعد آن پس از احیای نوزاد توسط تکنسین های اورژانس و پزشک درمانگاه، درخواست بالگرد جهت انتقال نوزاد به بیمارستان داده شد و پس از هماهنگی مرکز ارتباطات اورژانس بالگرد اورژانس به همراه یک نفر کارشناس ارشد مراقبت های ویژه به محل اعزام شد.

افشار نیک افزود: نوزاد تحت مراقبت ویژه و حمایت تنفسی توسط بالگرد منتقل و تحویل بخش مراقبت های ویژه مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور یادآور شد: با لطف و عنایت خداوند و تلاش کادر بهداشتی درمانی نیشابور از کارکنان و پزشک درمانگاه بار تا تکنسین های اورژانس، تیم اعزامی با بالگرد اورژانس، کارشناسان مرکز ارتباطات و کادر درمانی بیمارستان حکیم با ایجاد زنجیره سلامت در نجات جان این نوزاد نقش داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار