تجلیل از دانش آموزان برتر قرآنی و ورزشی کلات

کلات(پانا)-آیین تجلیل از دانش آموزان برتر 《سی و هشتمین دوره‌مسابقات قرآن ،عترت و نماز》مرحله استانی و نفرات برتر 《مسابقات ورزشی کشوری》شهرستان کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان برتر قرآنی و  ورزشی کلات

در این مراسم که با حضور رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات،حجت الاسلام والمسلمین خاکشور مسئول ستاد اقامه نماز جمعه،حجت الاسلام نوروزیان نماینده اداره تبلیغات، معاون پرورشی و تربیت بدنی و همکاران این حوزه همراه بود از دانش آموزان برتر《سی و هشتمین دوره‌مسابقات قرآن ،عترت و نماز》مرحله استانی و نفرات برتر《مسابقات ورزشی کشوری》شهرستان کلات تجلیل به عمل آمد.

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش کلات ضمن عرض تبریک به این دانش آموزان و خانواده های آنها بیان کرد: در سند تحول بنیادین به تعلیم و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان، برنامه های دینی و مذهبی و اخلاق مداری تاکید زیادی شده است، شما دانش آموزان که به‌ نوعی تمام ساختی تربیت شده اید، اجر دنیوی و اخروی را کسب کرده اید،چرا که رویکرد شما،رویکردی دینی و مذهبی و اخلاقی است.

وی افزود: شما عزیزان با شرکت در این نوع برنامه ها و کسب مقام، هم به حدیث ثقلین پیامبر اسلام (ص) عمل کرده اید و هم این امر باعث رشد و بالا رفتن شخصیت و جایگاه اجتماعی شما در جامعه و خانواده خواهد شد و هم‌در آن دنیا از فیوضات الهی و همنشینی با ائمه اطهار بهره مند می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار