برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه در روز جمعه 20 تیرماه

مشهد(پانا)- رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه در روز جمعه 20 تیرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه در روز جمعه 20 تیرماه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، حسین فاطمی نژاد رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی با اعلام برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه سال تحصیلی 1400-1399 در روز جمعه 20 تیرماه گفت: با هدف ایجاد محیطی ایمن برای برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، مطابق با دستورالعمل برگزاری آزمون های تراکمی در شرایط فاصله گذاری اجتماعی تمهیدات بهداشتی لازم در حوزه های امتحانی ایجاد شده است.

فاطمی نژاد با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک توسط داوطلبین در حوزه های برگزاری آزمون اظهار کرد: داوطلبین بایستی یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه امتحانی خود که در کارت ورود به جلسه درج شده است حضور یابند.

وی به همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت ملی وکد رهگیری سلامت را برای ورود به حوزه های برگزاری آزمون الزامی دانست و افزود: داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق سایت https://nemone-razavi.medu.ir دریافت کنند.

فاطمی نژاد با تاکید ویژه بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حوزه های برگزاری آزمون اظهار داشت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، از دانش آموزان در حوزه های برگزاری آزمون پذیرایی به عمل نخواهد آمد.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه مدت زمان آزمون 120 دقیقه می باشد تصریح کرد: این آزمون شامل 100 سوال بوده که همه ی این سوالات از 80 درصد اول کتب درسی پایه ی نهم سال تحصیلی 99-98 طراحی شده است.

وی در پایان با بیان اینکه نتایج آزمون دبیرستان های نمونه دولتی در نیمه اول مردادماه سال جاری اعلام خواهد شد افزود: تعدادکل شرکت کنندگان این آزمون 23 هزار و 200 نفر می باشند که در 184 حوزه امتحانی و 44 منطقه آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برگزار می گردد و حدود 6 هزار نفر از داوطلبین در دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی پذیرش خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار