شهردار شهر گلستان مطرح کرد:

گامی بزرگ در توسعه سرانه های درمانی شهر گلستان

بهارستان(پانا)- نشست مشترک دکتر قاسمیان با رئیس و مدیر بیمارستان امام حسین (ع) با هدف بررسی توسعه بیمارستان و تعامل با مدیریت شهری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
گامی بزرگ در توسعه سرانه های درمانی شهر گلستان

شهردار شهر گلستان گفت: با مهاجرت بی رویه و توسعه شهر گلستان، زیرساختهای مورد نیاز آموزشی، خدماتی، بهداشتی و درمانی و ... همگام با توسعه شهر ایجاد نشد که این امر باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان و به تبع آن دغدغه‌ای برای مدیران شهرستان و شهر شد.

در همین راستا مدیریت شهری با هدف رفع مشکلات و افزایش سرانه ها اقدامات متعددی را انجام داده که می توان ضمن اشاره به ساخت چندین سالن ورزشی، مراکز اداری، کتابخانه ای، از در اختیار قرار دادن زمین 20 هزار مترمربعی جهت احداث بیمارستان امام حسین (ع) که با افتتاح و بهره برداری از آن برای اولین بار با ایجاد 120 تخت بیمارستان در شهرستان بهارستان نام برد که گامی بزرگ در افزایش سرانه های درمانی و بهداشتی برداشته شد.

در همین زمینه دکتر عباسی رئیس و دکتر امینی مدیر بیمارستان امام حسین (ع) با حضور در شهرداری ضمن تبریک انتخاب دکتر قاسمیان به عنوان شهردار به بررسی مسائل مشترک پیش رو و راهکارهای موجود پرداختند.

در این نشست که علی حسنی عضو شورای اسلامی شهر نیز حضور داشت، مقرر گردید مرکز تولد شهرستان در زمین اهدایی شهرداری به مساحت 2100 مترمربع احداث شود تا حجم مراجعات و تردد به ساختمان اصلی بیمارستان کاسته شود.

در ادامه شهردار گلستان با بیان اینکه مدیریت شهری برای افزایش سرانه‌های بهداشتی به دیده مثبت می نگرد، از آمادگی شهرداری جهت تعامل در زمینه بهداشت و درمان خبر داد.

قاسمیان افزود: با توجه به تراکم بالای جمعیت که عموماً از اقشار متوسط و پایین جامعه هستند، شهر گلستان نیازمند احداث دندانپزشکی با همکاری مدیریت شهری و بیمارستان امام حسین (ع) است تا این افراد نیز به خدمات مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

مدیران بیمارستان نیز از آمادگی خود برای احداث و راه اندازه کلینیک تخصصی با همکاری شهرداری در مرکز نقاهتگاه کنونی خبر دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار