بازدید دادستان زنجان ازشرکت شیشه زنگان پارس سلطانیه

زنجان (پانا) - ارتقاء کیفیت محصولات شرکت و استفاده از روش های نوین دنیا در بسته بندی می تواند در رقابت با شرکتهای بزرگ داخلی و خارجی بسیار موثر باشد. رمز موفقیت و هنر مدیریت ایجاد ارتباط قوی بین عرضه تولید و عرضه بازار یابی و فروش است.

کد مطلب: ۱۰۹۶۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید دادستان زنجان ازشرکت شیشه زنگان پارس سلطانیه

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان حجت الاسلام کرمی درادامه بازدید از شرکت های استان جهت بررسی مشکلات آنها با حضور در شرکت شیشه سازی زنگان پارس سلطانیه درجلسه ای با مسولین شرکت گفت: وضعیت اقتصادی کشور در شرایط فعلی ،وضعیت جنگ است با این تحریم ها ،تهیه مواد اولیه و ارز بسیار مشکل است بنابر این سر پا نگه داشتن شرکت ها در چنین وضعیتی یک نوع جهاد است .

وی بابیان اینکه نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب بر اساس تدبیر و آینده نگری ایشان است وعمل به شعار سال برای همه یک تکلیف است و دستگاه قضایی حمایت ازتولید و تلاش برای رفع موانع تولید را یک وظیفه و عمل به منویات رهبری می داند .

دادستان زنجان با اشاره به اینکه شرکت شیشه سازی زنگان پارس سلطانیه هم در تولید و هم در عرضه محصولات موفق عمل کرده افزود : جا دارد از مدیر عامل و کلیه زحمت کشان در این مجموعه تشکر کنم واینکه ۲۱۰ کارگر در این شرکت بصورت مستقیم مشغول هستند بسیار ارزشمند است .

کرمی تصریح کرد :ارتقاء کیفیت محصولات شرکت و استفاده از روش های نوین دنیا در بسته بندی می تواند در بازاریابی و عرضه محصولات حتی رقابت با شرکتهای بزرگ داخلی و خارجی بسیار موثر باشد.

دادستان زنجان وعده داد تا مشکلات بانکی شرکت را که مانع جدی برای اجرای طرح توسعه و عامل درگیر شدن شرکت با جرایم نامناسبات برطرف سازد تا در این راستا زمینه افزایش صد درصدی تولید و اشتغال مستقیم 210 نفر دیگر هم فراهم گردد .

وی در بازدید از بخشهای مختلف شرکت که رئیس صمت استان نیز وی را همراهی می کرد با مشاهده سختی کار کارگران در دمای بالا، توجه به این قشر زحمت کش و حمایت از کارگران را مورد تاکید قرار داد.

درابتدای این جلسه مدیر عامل شرکت ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور دادستان زنجان و مسئولین سازمان ضمن استان در شرکت در گزارشی گفت :شرکت با ۲۱۰ کارگر در چهار شیفت فعالیت می کند و خدا رو شکر هیچ گونه بدهی به بیمه،انشعابات و حقوق کارگران نداریم همه تصفیه شده است

وی ادامه داد :امروز کیفیت محصولات شرکت در داخل و خارج قابلیت رقابت دارد و ۲۵ درصد محصولات به چند کشور همسایه صادر می شود و ۱۰ درصد تولید و ۶ درصد مصرف کشور را این شرکت تامین می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار