پیگیری مشکلات 4 واحد تعطیل استان زنجان در کمیته کارشناسی احیای واحدهای تولیدی اتاق بازرگانی زنجان

زنجان (پانا) - جلسه کمیته کارشناسی احیای واحدهای تعطیل در اتاق بازرگانی زنجان با حضور اعضا در سالن جلسات شهید شهریاری اتاق زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری مشکلات 4 واحد تعطیل استان زنجان در کمیته کارشناسی احیای واحدهای تولیدی اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، محسن حمیدی رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان در ابتدای این جلسه با اشاره به بررسی مشکلات واحد های تعطیل استان زنجان طی جلسات گذشته، اظهار کرد: مشکلات واحدها به صورت تخصصی و جدی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و با مسئولان اجرایی و قضایی استان و جلساتی برای حل مشکلات این واحدها برگزار شده است.

وی با ابراز امیدواری از بازگشت واحدهای تعطیل به چرخه تولید و اشتغال در استان زنجان خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذار برای واحدهای تعطیلی که صاحبان آن راغب به واگذاری واحدها هستند، یکی از اقداماتی بوده که مورد پیگیری قرار گرفته و امید است با این اقدام و بازگشت واحدها به چرخه تولید گام موثری در راستای تولید و اشتغال استان صورت گیرد.

حمیدی ادامه داد: طی صحبت‌هایی که با برخی از صاحبان واحدهای تولیدی تعطیل استان صورت گرفته، در صورت رفع مشکلاتشان در سریعترین زمان ممکن به چرخه تولید بازگشته و اشتغال های قبلی را دوباره احیا خواهند کرد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه جذب سرمایه گذار می تواند بخشی از مشکلات واحد های تعطیل و راکد استان زنجان را حل نماید، تصریح کرد: در بررسی مشکلات واحدهای تعطیل منابع و ماخذ مشکلات از سازمان صنعت معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی استان و همچنین از طریق پایش کارشناسی و مصاحبه با صاحبان این واحد ها در اتاق بازرگانی جمع آوری و مورد بررسی قرار گرفته است.

حمیدی با اشاره به قوانین جدیدی که از سوی دولت برای حمایت از تولید و همچنین عدم تعطیل شدن واحدها به ویژه در زمان شیوع کرونا صادر شده است، گفت: واحد ها می توانند از این ظرفیت ها و تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده و بخشی از مشکلات خود را حل کنند.

در ادامه این جلسه، مشکلات 4 واحد تولیدی تعطیل استان زنجان با حضور مدیران و صاحبان واحدهای فوق مورد بررسی، تبادل نظر و تصمیماتی برای حل مشکلات آنها اتخاذ گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار