​استاندار زنجان:

محوریت برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس کنگره ملی سه هزار شهید استان باشد

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت: لازم است موضوعات و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنجان با محوریت کنگره ملی سه هزارو ۵۳۵ شهید این استان باشد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
محوریت برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس کنگره ملی سه هزار شهید استان باشد

به گزارش ایثار واحد زنجان، فتح الله حقیقی در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس زنجان، با اشاره به اینکه باید ستاد استانی و شهرستانی این استان با حضور مسوؤلان کمیته‌های تعیین شده در راستای برگزاری این کنگره ملی تشکیل شود، افزود: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تا با محوریت کنگره ملی سه هزار و ۵۳۵ شهید زنجان، گام برداشته و رو به جلو حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه برای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر این کنگره در زنجان باید از تجربیات استان هایی که سال های گذشته آن را اجرا کردند استفاده شود، اظهار داشت: با توجه به تجربیات به دست آمده و تقویت آن باید کنگره ملی سه هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان متفاوت تر، دقیق‌تر و علمی‌تر از دیگر استان‌های برگزار کننده باشد که این در سایه تلاش و همت مضاعف امکان‌پذیر است.
حقیقی با اشاره به اینکه زنجان جزو استان های نخست برگزارکننده این کنگره ملی نیست، افزود: به همین منظور می توان از تجربه و اطلاعات حاصل شده دیگر استان ها بهره گرفت و در شرایط و وضعیت بهتری این کنگره را در استان برگزار کرد.
وی با بیان اینکه ستادهای استانی و شهرستانی باید کارهای خود در هفته دفاع مقدس امسال را با هدف و محوریت کنگره انجام دهند، تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس باید چندین کار وزین و جدیدی انجام داد تا از این طریق و با این محوریت، بخشی از کارها و امور مربوط به این کنگره ملی تا پایان سال انجام شود.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به استیصال و درماندگی رییس جمهوری آمریکا (ترامپ) اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا جهانخوار درگیر گندکاری های داخلی بوده و درمانده از آن شده است.
حقیقی با تاکید بر اینکه ذات عقرب، نیش زدن است، افزود: معتقدیم که شیطنت های آمریکا و ایادیش، هیچ وقت حذف و تمام شدنی نیست و به حتم با شدت هرچه تمام و به صورت مستمر تداوم خواهد داشت و باید در مقابل آنان هوشیار و مقتدر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار